خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

منچسترسیتی 1 - 0 منچستریونایتد؛ آسمان شهر آبی ماند

منچسترسیتی 1 - 0 منچستریونایتد؛ آسمان شهر آبی ماند
در مهم ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر انگلستان دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد از ساعت 17:00 به وقت ایران با قضاوت آقای مایک الیور به مصاف یکدیگر رفتند.
نیمه اول
دقایق ابتدایی بازی چندان جذاب نبود و به جزء چند حمله نه چندان تاثیر گذاری که دو تیم بر روی دروازه های یکدیگر انجام دادند، اتفاق خاص دیگری رخ نداد. در ادامه اما این سیتی بود که بازی را در اختیار گرفت و در اولین حمله جدی خود موفق شد با تحت فشار قرار دادن یونایتد، دروازه این تیم را به شدت تهدید کند. سرخیو آگوئرو در یکی از فرصت های خوب سیتی، ضربه ای را به سمت دروازه یونایتد زد که این ضربه توسط دخیا مهار شد ('21) هم چنین پس از این ضربه دروازه شیاطین چند بار دیگر نیز مورد هجوم سیتیزن ها قرار گرفت که دخیا چندین بار دروازه یونایتد را نجات داد.

بازی پس از حملات سیتی برای دقایقی آرام شد و به تعادل رسید تا اینکه کریس اسمالینگ به علت دریافت کارت زرد دوم ('39) از زمین مسابقه اخراج شد و پس از آن بود که موج حملات سیتی بار دیگر شدت گرفت. هرچند سری دوم حملات سیتی چندان خطرناک و البته تاثیر گذار نبودند، اما دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه یونایتد رخ داد که در هر دو صحنه آبی پوشان اعتقاد به خطای پنالتی داشتند. در هر صورت در نیمه ای که برتری آبی پوشان منچسترسیتی در آن مشهود بود، بازی با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

در این نیمه کریس اسمالینگ با دریافت دو کارت زرد پیاپی اخراج شد و دیلی بلیند از یونایتد نیز با کارت زرد جریمه شد. همچنین در پی اخراج اسمالینگ، فن خال مایکل کریک را جایگزین عدنان یانوزای کرد تا تیم در فاز تدافعی کمی تقویت شود.

نیمه دوم
دومین نیمه بازی اما از همان ابتدا با برتری مطلق آبی ها آغاز شد و یونایتدی که ده نفرِ شده بود به شدت تحت فشار قرار گرفت اما این حملات عموماً بی فایده و بی تاثیر بودند و دروازه یونایتد علیرغم فشارهای سیتی به شکل جدی تهدید نشد. در این بین اما مارکوس روخو، مدافع یونایتدی ها روی تکل خطرناک و شدید دمیکلیس مصدوم شد و به اجبار جای خود را به پدی مک نیر داد تا این مدافع 19 ساله جایگزین او شود. پس از اینکه بازی در دقایقی به علت مصدومیت روخو متوقف بود، اما در نهایت فشارهای آبی های دقایقی بعد پاسخ داد و سرخیو آگوئرو موفق شد دروازه یونایتد را باز کند ('63)؛ بعد از گل سیتی اما هرچند یونایتدی ها قصد داشتند حملاتی را روی دروازه شاگردان پیگرینی ترتیب دهند، اما در این امر ناتوان و ناموفق بودند و این بازهم بازیکنان منچسترسیتی بودند که دروازه یونایتد را تحت فشار قرار دادند. با نزدیک شدن به بیست دقیقه پایانی بازی اما این یونایتدی ها بودند که بالاخره فشار حملات خود را زیاد کردند و پس از مدت ها دروازه سیتی را تهدید کردند که در یکی از فرصت های یونایتد، ضربه آنخل دی ماریا توسط جو هارت مهار شد ('77) پس از این فرصت اما باز هم بازی بدون موقعیت دنبال شد.

در دقایق پایانی اما این فن خال بود که با آوردن ویلسون سعی کرد تیم ده نفره خود را تقویت کند و پیگرینی نیز که تیمش تحت فشار بود با تعویض هایی تدافعی سعی در حفظ نتیجه داشت. در دقایق پایانی نیز پس از تلاش هایی که سیتزن ها برای گل زنی داشتند، این یونایتدی ها بودند که بار دیگر شانس خود برای رسیدن به گل را امتحان کردند اما در نهایت ناموفق بودند و بازی با پیروزی سیتی به پایان رسید. از نکات جالب نیمه دوم، اعتراضات مکرر یاران سیتی به داوری بود.

شرح گل ها:
سرخیو آگوئرو (سیتی 1 - 0 یونایتد)('63): حرکت کلیشی از سمت راست آگوئرو را صاحب توپ کرد و این مهاجم آرژانتینی با یک ضربه تمام کننده دهمین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند.

برچسب‌ها: داربی دربی منچستریونایتد منچسترسیتی منچستر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

409 Fc Man United1393/08/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi