خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,937

پیگرینی: منچستر سیتی در بهترین وضعیت خود باقی می ماند

پیگرینی: منچستر سیتی در بهترین وضعیت خود باقی می ماند
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، باشگاه منچستر سیتی که فصل پیش با هدایت مانوئل پیگرینی توانست به قهرمانی لیگ برتر انگلیسی دست یابد پس از باخت و ستهام یونایتد در این هفته با 6 امتیاز اختلاف مکانش را در جایگاه دومی با سومی عوض کرد اما سرمربی شیلیایی این تیم هیچ نگرانی از جهت این قضیه ندارد و معتقد است تیمش می تواند باز هم به صدر جدول باز گردد.

وی در این خصوص گفت: ما فصل گذشته در این مقطع زمانی را امتیاز از وضعیت فعلی مان در امسال کمتر بودیم، هر چند ما آن طور که می خواستیم مانند فصل پیش شروع خوبی نداشتیم، اما هنوز می توانیم به عنوان یک مدعی تمام عیار و مدافع عنوان قهرمانی ظاهر شویم، مطمئنا با 87 امتیاز هنوز هم باید بازی کرد هیچکس نمی‌تواند فکر کند که در آن مقطع زمانی همه چیز به پایان رسیده است.

بله شاید این طور باشد که ما فصل را مانند همیشه شروع نکرده ایم و فرم همیشگی مان را نداشته ایم اما مطمئن به حالت همیشگی باز خواهیم گشت. چرا که ما پارامترهای اصلی را که در فصل گذشته زمینه ساز قهرمانی ما شد را در اختیار داریم.

مانوئل پیگرینی همچنین در خصوص هافبک جدید و کهنه کار خود فرانک لمپارد گفت: لمپاد در دیدار جام اتحادیه برابر نیوکاسل ظاهر نمی‌شود اما در عوض سمیر نصری پس از گذراندن 5 هفته مصدومیت و غیبت به تیم باز می گردد و به غیر از لمپارد همه بازیکنان در اوج آمادگی به سر می برند.

من فکر نمی کنم لمپارد در آمادگی کامل باشد به همین منظور او را بیرون از تیم قرار دادم اما فکر می کنم در بازی هفته آینده در چارچوب هفته دهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس حضور داشته باشد.

گفتنی است، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس هم اکنون در جایگاه سوم قرار دارد و امشب در رقابت های مرحله چهارم جام آی دید به مصاف نیوکاسل می رود این در حالی است که فرانک لمپارد که در این فصل با حاضر شدن در 7 بازی، 4 گل به ثمر رسانده است.

برچسب‌ها: پیکرینی منچسترسیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

172 مهدی.محمدجواد1393/08/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi