خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

سرپرست پدیده: مشکل مدارک پدیده حل شد

سرپرست پدیده: مشکل مدارک پدیده حل شد
سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان با رد شایعات احتمال سقوط این تیم به دسته پایین تر، به دلیل عدم اخذ مجوز حرفه‌ای از سوی AFC ، گفت: این مسئله صحت ندارد و مشکل عدم ارایه مدارک حل شده است و جای هیچ نگرانی برای هواداران وجود ندارد.

سید هاشم حسینی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان اظهار کرد: با توجه به تازه تاسیس بودن باشگاه پدیده خراسان، پرونده ما که در سازمان لیگ وجود دارد با نواقصی روبرو بود که با حضور مهندس مهدی، رئیس کمیته توسعه و تجهیز سازمان لیگ در مشهد و بررسی صورت گرفته تقریبا تمام نواقص مدارک به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال شد.

وی افزود: البته در حال حاضر تنها یک نقص در پرونده مدارک باشگاه وجود دارد که آن قرارداد زمین‌ تمرینی است که آن هم طی همین چند روز منعقد می‌شود و مشکلش برطرف خواهد شد.

هاشم حسینی در پایان یادآور شد: جای هیچ نگرانی برای هواداران پرشور خراسانی تیم فوتبال پدیده وجود ندارد و مشکل حل شده است و خطر سقوط به دسته پایین تر تنها یک شایعه است و صحت ندارد.

برچسب‌ها: پدیده مشکل مدارک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 1

133 مهدی.محمدجواد1393/08/11

Daviid Beckham: آقایون و خانم ها تیمم فروشیه هرکی خواست پیام بده

11 آبان (16:02)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi