خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,297

فان خال: مورينيو از من هم بهتر است

فان خال: مورينيو از من هم بهتر است
لوئيس فان خال، سرمربي منچستريونايتد، در آستانه ديدار حساس تيمش مقابل چلسي، تاييد کرد که ممکن است ژوزه مورينيو از او هم مربي بهتري باشد.مورینیو که زمانی در بارسا دستیار فان خال بود، تاکنون 20 جام در طول 14 سال به دست آورده، در حالی که فان خال در دو دهه مربیگری، 19 جام به دست آورده است و او اکنون می خواهد با رسیدن به قهرمانی با منچستریونایتد، با آقای خاص برابری کند.
سرمربی هلندی به خبرنگاران گفت:" تیم های ژوزه بسیار سازمان یافته هستند و به همین دلیل، او مربی بسیار خوبی است. او یکی از بهترین مربیان دنیاست و فکر می کنم ممکن است از من هم بهتر باشد اما ما می توانیم در دیدار امروز به پیروزی برسیم.
اگر بتوانم به یک جام دیگر برسم، می توانم با او مساوی کنم. البته من تنها سه ماه است که در لیگ برتر هستم. ژوزه مدت بیشتری در چلسی بوده و منطقی است که تیم او در شرایط بهتری قرار داشته باشد."

برچسب‌ها: فان خال مورینیو منچستریونایتد چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 1

374 شاه مشهد 1393/08/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi