خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

پیش نمایش سری آ (اینتر - چزنا)

پیش نمایش سری آ (اینتر - چزنا)
تیم اینتر و چزنا در حالی در هفته هشتم به مصاف هم می روند که هر دو تیم نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارند.
والتر ماتزاری پس از نمایش ضعیف تیمش در هفته های اخیر،شدیدا تحت فشار می باشد و برای رهایی از بحران می داند که باید تیمش برنده این بازی باشد .
پیر پائولو بیسولی نیز برای جدا شدن از منطقه سقوط،روی ۳ امتیاز این دیدار حساب ویژه ای باز کرده است.این مربی پس از باخت هفته گذشته برابر پالرمو به شدت از نحوه بازی بازیکنانش انتقاد کرد و این تیم را شایسته بیشتر از این ها دانست.چزنا آن بازی را در دقیقه ۹۲ واگذار کرد و اولین پیروزی پالرمو در فصل جاری رقم خورد.
مربی چزنا در کنفرانس خبری پس از بازی گفت:
“این شکست واقعا تاسف برانگیز است چرا که ما در نیمه دوم کاملا بر بازی مسلط بودیم.ما با وجود اینکه دقایقی را ۱۰ نفره بازی کردیم اما توانستیم به خوبی روی حریف فشار وارد کنیم.اما این شرم آور است که با باخت به خانه برگردیم .”
در آن سوی میدان اوضاع اینتر به شدت اسفناک است .انها فصل را به سختی آغاز کردند و به جز بازی با ساسئولو،تنها در ۲ بازی فقط ۷ گل دریافت کردند.همچنین پنجشنبه شب در لیگ اروپا این تیم برابر سنت اتین به تساوی بدون گل خانگی دست یافت تا ماتزاری بیش از پیش تحت فشار قرار بگیرد.
اینتر در آخرین دیدار خود در سری آ هم با خوش شانسی در دقیقه نود با گل هرناندز از شکست گریخت و به تساوی ۲-۲ برابر ناپولی دست یافت.
از طرفی با استعفای موراتی،رئیس افتخاری باشگاه در هفته گذشته،این تیم بیشتر وارد حاشیه شد.گفته می شود علت استعفای وی ،اختلاف نظر با کادرفنی و ماتزاری بوده است .ظاهرا موراتی از عملکرد ماتزاری انتقاد داشته و به نحوه بازی گیری از بازیکنان اعتراض داشت.به همین علت نحوه عملکرد این مربی در دیدار برابر چزنا زیر ذره بین باشگاه خواهد بود.
ماتزاری پس از تساوی برابر ناپولی گفت:
“باشگاه از من حمایت می کند حتی اگر شرایط خوبی نداشته باشیم.من به اعتراضات هوادارن اهمیت نمی دهم و سوت انها را در طول بازی نمی شنوم چرا که روی نحوه بازی تیمم تمرکز می کنم.من فقط مراقب هستم سوت آنها(تماشاگران)روی بازی بازیکنانم تاثیر نگذارد.من معتقدم اگر هواداران نمی خواهند به ما کمک کنند،حداقل باعث افت روحیه بازیکنان نشوند.ما در زمان و مکان مناسب به آنها پاسخ خواهیم داد اما فعلا باید روی بازی خود تمرکز کنیم.”

نگاه ها در این بازی به :پالاسیو از اینتر
پالاسیو در ۶ بازی گذشته خود برای ایتر گلزنی نکرده است.از زمانی که وی به اینتر پیوسته،آمار عدم گلزنی وی به ۷ بازی متوالی نرسیده است.
۵ بازی اخیر چزنا در سری آ:
مساوی-باخت-مساوی-مساوی-باخت
۵ بای اخیر اینتر در سری آ:
مساوی-برد-باخت-باخت-مساوی
نکته:دو تیم تا کنون ۲۵ بار در سری آ به مصاف هم رفته اند که تنها ۱ بار چزنا موفق به برتری برابر نراتزوری شده است.اینتر ۱۶ بار برابر اسب های دریایی به برتری دست یافته است که شامل ۶ بازی اخیر رو در رو هم می شود.
مصدومان اینتر:
ناگاتومو،دی آبروسیو،اوسوالدو،جاناتان
ترکیب احتمالی از نگاه فوتبال ایتالیا:
Cesena (probable): Leali; Capelli, Lucchini, Volta, Renzetti; Cascoine, De Feudis, Giorgi; Brienza, Rodriguez; Marilungo
Inter (probable): Handanovic; Ranocchia, Vidic, Juan Jesus; Nagatomo, Kovacic, Medel, Hernanes, Dodo; Palacio, Icardi
اینم عکس ترکیب احتمالی
http://azzurri.ir/wp-content/uploads/2014/10/Untitled30.jpg

برچسب‌ها: اینتر چزنا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 1

454 Outlaw1393/08/03

تاج کبیر07: البته اصلاح میکنم ک ناگانومو مصدومه و اوبی قراره بجاش بازی کنه ک تو عکس هم مشهوده ولی در خبر اشتباه درج شده

3 آبان (12:57)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi