خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,221

آربلوا: لیورپول بیشتر از رئال مادرید به برد نیاز دارد

آربلوا: لیورپول بیشتر از رئال مادرید به برد نیاز دارد
ر مورد آنفیلد به هم تیمی هایتان چه گفته اید؟

من در مورد جوی که با آن روبرو خواهند شد، به آنها هشدار داده ام.این مثل یک جو خصمانه نیست، اما آنها هوادارانی دارند که به شدت از بازیکنان خود حمایت می کنند. بعد از پنج سال، برای لیورپول بازگشت به چمپیونزلیگ ویژه است و به خصوص قرار گرفتن در مقابل تیمی چون رئال مادرید. جو به خصوصی حاکم خواهد بود. حتی کریستیانو هم گفته است که سخت ترین زمین برای بازی کردن، اینجا ـست. لیورپول با کمک هواداران خود فشار سختی وارد خواهد کرد.

آیا می توانید این دیدار را با آخرین تقابل دو تیم (2009) مقایسه کنید؟

من از اینکه به اینجا باز می گردم بسیار خوشحالم. اما نسبت به آن مسابقه چیزهای زیادی تغییر کرده است؛ از آن ترکیب لیورپول، تنها جرارد، اسکرتل و لوکاس باقی مانده اند. مقایسه کردن سخت است.

چگونه می توانید جمله "اینجا آنفیلد است" را توضیح دهید؟

توضیح دادن در مورد این چیزها سخت و احساس کردن آنها راحت است. در آن شب های بزرگ چمپیونزلیگ، وقتی که پله ها پائین می آمدیم می توانستیم آن جو به خصوص را احساس کنیم. وقتی سرود را می شنوید، صداها فرق می کند. همه فوتبال دوستان حداقل یک بار باید جو آنفیلد را تجربه کنند. این یک تجربه خاص است.

آیا کریستیانو در بهترین فرم دوران حرفه ای اش قرار دارد؟

این سؤال در محدوده خود کریستیانو است. کاری که او انجام می دهد باور نکردنی است. اگر چند سال پیش از او می پرسیدید، حتی خودش نیز باور نمی کرد. برای ما مهم است که او را در کنارمان داخل زمین داریم. او تقریباً گلزنی شما را تضمین می کند. اعتماد به نفسی که او دارد، عالی است. همانطور که قبلاً گفته ام، او در بهترین لحظات کارنامه اش به سر می برد. او همیشه در حال پیشرفت است.

آیا بعد از دیدن پیروزی لیورپول مقابل کوئینز پارک رنجرز، به نظر می رسد که آنها خطر کمتری دارند؟

حتی اگر لیورپول این هفته 10-0 هم می باخت، هنوز هم نگران می بودم. می دانم که لیورپول در چنین شب هایی چه کار می تواند بکند. آنها بیشتر از ما به این امتیاز نیاز دارند. این یک بازی فوق العاده و همچنین بسیار سخت خواهد بود.

نظر شما در مورد شروع کارنامه هامس رودریگز و چیچاریتو در رئال مادرید چیست؟

همه می توانند نحوه هماهنگی آنها را ببینند. پیشرفت هامس در کارهای دفاعی عظیم بوده است - مدافعان بسیار سپاسگذار هستند. و چیچاریتو هم در سطحی بالا بازی کرده و گلزنی می کند. آنها دو خرید فوق العاده بوده اند و مطمئنم که مربی نیز از آنها راضی است.

چه چیزی شما را بیشتر می ترساند - آنفیلد یا طوفان امروز که هنگام فرود هواپیما با آن مواجه شدید؟

فرود ما آنچنان هم بد نبود - بدیهی است که آنفیلد ترسناک تر است. این دیداری است که شما باید از جو حاکم بر آن لذت ببرید، اگر چه به نفع ما نخواهد بود. می خواهیم سه امتیاز خارج از خانه را در ورزشگاهی افسانه ای کسب کنیم. و اینکه رئال مادرید هرگز مقابل لیورپول پیروز نبوده است.

برچسب‌ها: الوارو آربلوا کریستیانو رونالدو انفیلد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 2

150 باله ها1393/07/30

رئال شهرقدس: لینک مهاجم فوق گلزن فروشی در لیست فروش

30 مهر (13:05)


Arsenal 10: نیاز دارم .فقط10 الماس + 460 از همه جا ارزون تر گفتملینک

30 مهر (09:27)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi