خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,748

براوو: مهم پيروزي بارساست، نه کلين شيت من

براوو: مهم پيروزي بارساست، نه کلين شيت من
کلوديو براوو، دروازه بان بارسا، اعلام کرد علاقه اي به شمردن تعداد کلين شيت هايش ندارد و تنها به عملکرد تيمش توجه مي کند.
براوو: مهم پيروزي بارساست، نه کلين شيت من
به گزارش "مستر90"، بارسا شب گذشته توانست مقابل ایبار به پیروزی 3-0 برسد تا تعداد کلین شیت های براوو به عدد 8 افزایش پیدا کند اما او تاکید کرد مسئله مهم برای او، پیروزی تیم است.
او به خبرنگاران گفت:" ما تلاش می کنیم تا گل نخوریم. اما در نهایت، برای شکست دادن ایبار زحمت زیادی متحمل شدیم. باید صبور می بودیم و آرامش مان را حفظ می کردیم. اما برای رسیدن به گل، مجبور شدیم موقعیت های زیادی ایجاد کنیم و تیم برای ایجاد این موقعیت ها، آرامشش را حفظ کرد."
این ملی پوش شیلیایی معتقد است بسته ماندن دروازه اش، حاصل تلاش تیمی است و به همین دلیل، از هم تیمی هایش تشکر کرد:" باید با مدافعان میانی ارتباط برقرار کرد و از حرکات آنها مطلع بود. ایبار موقعیت چندانی نداشت اما همان موقعیت های کم شان هم خطرناک بود.
نمی دانم تاحالا چند کلین شیت داشتم اما مهم موفقیت تیم است و من برای آن تلاش می کنم. از همه بازیکنان تیم که در کارهای دفاعی شرکت می کنند، تشکر می کنم."

برچسب‌ها: براوو بارسلونا لالیگا کلین شیت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

67 2

457 تنبلان شیراز1393/07/27

28 مهر (14:48)


عربستان الهلال: 1-ارشیا مرادی 2-مهرنگ علی‌آبادی 3- صادق والا درلیست فروش ازشما خوهشمندم بخرید.لطفا

27 مهر (15:59)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi