خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

دلخوری بازیکنان ملی پوش بایرن از سخنان تونی کروس

دلخوری بازیکنان ملی پوش بایرن از سخنان تونی کروس
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بعد از بازی های ضعیف تیم ملی آلمان در مقابل لهستان و ایرلند جنوبی تونی کروس بازیکن ملی پوش رئال مادرید از بازی بازیکنان هم تیمی خود وبه خصوص از بازیکنان ملی پوش بایرن انتقاد نمود حالا گزارش رسیده خبر از ناراحتی ودلخوری این بازیکنان از سخنان وانتقادهای بازیکن رئال مادرید میدهند.

تونی کروس پس از بازی به خبر نگار شبکه RTL و همچنین پس از بازگشت به مادرید در مصاحبه کاملا مشابه ای عنوان نمود :"در دقایق پایانی بازی خوب کار نکردیم و تاوان عملکرد خود را نیز پرداختیم. نتوانستیم آرامش خود را حفظ کنیم و موقعیت های زیادی را برای گلزنی از دست دادیم .باید در دقایق پایانی به حفظ توپ می پرداختیم و با وجود بازیکنان بزرگی که در تیم حضور داشتند از این کار هم عاجز ماندیم.متاسفانه بسیاری ازبازیکنان تیم ملی آلمان در بهترین باشگاه های کشور و اروپا بازی می نمایند ولی جدیت لازم را برای پیروزی از خود نشان نمی دهند."

این سخنان تونی کروس به مذاق بسیاری از بازیکنان ملی پوش آلمان وبه خصوص ملی پوشان باشگاه بایرن مونیخ خوش نیامده است و آنها ناراحتی خود را از این سخنان و انتقادات بازیکن رئال مادرید ابراز نمودند. تونی کروس تنها گل ژرمنها را در این دو دیدار مقدماتی به ثمر رسانیده بود.

برچسب‌ها: نگرانی بایرن مونیخ تونی کروس المان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

463 ایتالیاقهرمان1393/07/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi