خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,279

پیش بازی بایرن مونیخ – وردربرمن

پیش بازی بایرن مونیخ – وردربرمن
بایرن مونیخ در حالی به مصاف حریف ضعیفش وردربرمن می رود که به دنبال افزایش رکورد بی شکستی اش در این فصل است. تیم پپ گواردیولا از 7 بازی اولش در بوندس لیگا 5 برد و دو مساوی دارد و در آلیانز آرنا رکورد 100% پیروزی از خود به جای گذاشته است. بایرن مونیخ که هفته هاست گل نخورده باید به مصاف وردربرمنی برود که نه تنها در این فصل هنوز بردی به دست نیاورده است، بلکه در همه بازی ها هم دورازه اش باز شده است. بایرن مونیخ با 4 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد و این در حالی است که وردربرمن تنها 4 امتیاز از 7 بازی اش به دست آورده و قعر جدول را به خود اختصاص داده است. به نظر نمی رسد که باواریایی ها در این دیدار کار سختی داشته باشند و این بازی فرصت خوبی است برای آنها تا اختلاف امتیازشان در بالای جدول را با سایر رقبا افزایش دهند.
شاید تنها نکته امیدوار کننده ای که می تواند برای وردربرمن وجود داشته باشد این است که بایرن را در فرم تیم ملی آلمان ببیند. بایرن مونیخ به همراه دورتموند شاکله اصلی تیم ملی آلمان را تشکیل می دهد و ژرمن ها در دو دیدار اخیرشان در مقدماتی یورو 2016 نتیجه ضعیفی گرفته است. آنا در زمین لهستان برای اولین بار مغلوب این تیم شدند و سپس نتوانستند از سد میهمانشان جمهوری ایرلند بگذرند. شاید ضعیف ترین تیم 7 هفته اول بوندس لیگا بتواند به این نکته اتکا کرده و برای خودش مقداری اعتماد به نفس بخرد.
هر دو تیم لشکری از مصدومان را به خود می بینند. اوضاع مصدومیت تیاگو آلکانترا روز به روز بدتر می شود. فرانک ریبری هم مصدوم است و شاید به زودی به تمرینات برگردد. پپه رینا، باستین شواین اشتایگر و هولگر باداشتوبر هم سایر مصدومان بایرن هستند.
در سوی دیگر وردربرمن هم مدتی است که بارگ فرده، گبره سلاسی، فون هاکه و ییلدیریم را در اختیار ندارد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ بوندسلیگا پیش بازی بایرن مونیخ و وردربرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

23 2

310 .تراکتور سازی1393/07/26

چتمارس 2: اروند عباسی درلیست فروش هرکس بخره 4الماس میگیره.

14 دی (12:40)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi