خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

اریک توهیر: فوتبال ایتالیا باید با قضیه جهانی‌ شدن کنار بیای

اریک توهیر: فوتبال ایتالیا باید با قضیه جهانی‌ شدن کنار بیای
طرفداری- اریک توهیر در مصاحبه با CNN در مورد تجربه خرید اینتر میلان صحبت کرد و از مسئولان ایتالیا خواست جلو یک کالچوپولی دیگر را بگیرند.

به گزارش فوتبال ایتالیا، اریک توهیر رئیس باشگاه اینتر میلان می‌‌گوید:"تمام اجزای فوتبال ایتالیا شامل دولت، باشگاه‌ها و لیگ باید به قضیه جهانی‌ تر شدن باشگاه‌ها بیشتر توجه کنند. به لیگ آمریکا نگاه کنید که سرمایه داران زیادی در آنجا سرمایه گذاری کرده اند زیرا نحوه پایه ریزی این صنعت در آنجا بسیار انعطاف پذیر است و سرمایه گذاران در آنجا امنیت کاری دارند. آنها قبل از ورود به این بازی می‌‌دانند که به چه شکل خواهد بود.

"سری A آسان نیست و من خوش شانس بودم اما فکر می‌‌کنم که این برای هر کسی‌ که در فوتبال ایتالیا حضور دارد یک چالش باشد که با این جهانی‌ شدن کنار بیاید. من به همه دوستانم در فوتبال ایتالیا گفته‌ام که اگر ما یک کالچوپولی دیگر را انجام دهیم، سری A برای همیشه می‌‌میرد. این اتفاق دیگر لیگ ایتالیا را در رده دوم یا سوم قرار نمی‌‌دهد و ما را تبدیل به نهمین لیگ بزرگ دنیا خواهد کرد."

برچسب‌ها: اینتر میلان اریک توهیر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

237 قهرمان سرخ11393/07/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi