خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,568

ادینهو: تمرینات پر فشاری در تهران انجام داده و آماده ایم

ادینهو: تمرینات پر فشاری در تهران انجام داده و آماده ایم
ادر لوسیانو ادینهو، بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در خصوص دیدار اردوی تیمش در تهران، گفت: اردوی خوبی را در تهران برگزار کردیم. تمرینات پرفشاری داشتیم که برای تیم مفید بود و انشالله بتوانیم شرایط خوبی در ادامه مسابقات داشته باشیم.

وی درباره دیدار تیمشان در مقابل کارون اهواز که از سری مسابقات مرحله یک شانزدهم جام حذفی برگزار خواهد شد، گفت: تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا بازی خوبی انجام شده و نتیجه شیرینی را کسب کنیم. امیدوارم به مرحله بعدی صعود کنیم. تمام تمرکزمان را به کار می گریم تا با شناخت کامل به استقبال این تیم برویم.

مهاجم تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز ادامه داد: از هواداران می خواهم روز جمعه نیز به استادیوم بیایند و به تیمشان کمک کنند.

ادینهو درباره صحبت هایی مبنی بر بازی در تیم ملی فوتبال، بیان کرد: من در حال حاضر دوست ندارم در مورد تیم ملی فوتبال ایران صحبت کنم و می توانم در مورد تراکتور سازی صحبت کنم زیرا تمام تمرکزم را گذاشته ام تا عملکرد خوبی داشته باشم. انشالله اگر قسمت شود، در آینده بتوانم در تیم ملی فوتبال ایران حضور پیدا کنم.

وی درباره دیدار تیمشان در مقابل پیکان که از سری مسابقات هفته ۱۲ لیگ برتر برگزار خواهد شد، اظهار داشت: بازی سختی با پیکان داریم و بعد از دیدار جام حذفی، سعی می کنیم با بهترین شرایط مقابل پیکان دیدار کنیم.

برچسب‌ها: ادینهو تمرینات تراکتورسازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

247 صوفیان سیتی1393/07/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi