خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

کیانی:حضورکریمی درتیم‌ملی به‌نفع‌تراکتوراست

کیانی:حضورکریمی درتیم‌ملی به‌نفع‌تراکتوراست
کیانی در خصوص شرایط تراکتورسازی بعد از اردوی تهران گفت و گویی انجام داد:

اردوی تهران خوب بود

در تهران اردوی خوبی برگزاری کردیم و صبح و بعد از ظهر تمرین داشتیم. بازی دوستانه ای هم با امید استقلال برگزار کردیم که خیلی خوب بود. بازیکنان جوان این تیم خیلی می دویدند و برای آمادگی ما این بازی خوب بود. در این تمرینات کارهای تاکتیکی خوبی انجام دادیم و فکر می کنم برای بازی های آینده بهتر بازی کنیم.

۴۰ درصد از قراردادهایمان را پرداخت کردند

در حال حاضر اوضاع تیم از نظر مالی خوب است. من گفته بودم همه چیز در باشگاه پله پله درست می شود. مسئولان به ما قول داده بودند اوضاع را درست کنند. در این تعطیلات پرداختی بازیکنان به ۴۰ درصد رسید و پاداش هایمان را پرداخت کردند. به هر حال مسوولان باشگاه برای حضور قدرتمند تراکتور در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا باید امکانات را فراهم کنند که تا اینجا به قول شان عمل کردند.البته زمین هنوز شرایط خوبی ندارد و باید برای زمستان کاری کنند تا مشکلی نداشته باشیم.

آقا فراز گردن من حق دارد

چرا نباید سر تمرین گسترش فولاد می رفتم؟ آقا فراز گردن من خیلی حق دارد و او من را در فوتبال ایران احیا کرد. واقعا اگر در تمرین گسترش نمی رفتم خیلی نامردی بود. دلم برای آقا فراز تنگ شده بود و می خواستم او را ببینم . خیلی خوشحال شدم که او به تبریز بازگشت و برای گسترش فولاد آرزوی موفقیت می کنم.وظیفه من بود که برای خوشامدگویی بروم.

ما هم جلوی نصرتی و دقیقی انگیزه داریم

در حال حاضر تمام تیم ها جلوی ما به دلیل اینکه صدر نشین هستیم انگیزه داردند. بازی بعدی ما هم با پیکان است .محمد نصرتی و سعید دقیقی برای تراکتور خیلی زحمت کشیدند و اتفاقا ما هم جلوی آنها انگیزه داریم.تراکتور هم تیم دست و پا بسته ای نیست و ما الکی صدرنشین نشدیم. مطمئن باشید در این مدت روی نقاط ضعف پیکان کار می کنیم تا این تیم را ببریم.

کی روش بازی های ما را ندیده

بارها گفتم برای فوتبال ایران زشت است که از تیم صدرنشین لیگ برتر یک نماینده هم در تیم ملی وجود ندارد. آقای کی روش و دستیارانشان در این مدت بازی های ما را ندیدند و حتی سر بازی های ما نیامدند. امیدوارم حداقل در بازی های آینده در تمرینات ما حضور پیدا کنند. واقعا آقای کریمی در بازی با سایپا دیدند بچه های ما چطور بازی کردند. علی آقا بزرگ ماست و خودش همه چیز را می داند و احتیاجی نیست که با سفارش کنیم بازی های ما را ببینند. امیدوارم با حضور علی کریمی اوضاع بهتر شود و کادر فنی تیم ملی بازی های ما را از نزدیک ببینند.

منبع:90plus.ir

برچسب‌ها: کیانی کریمی تیم‌ملی تراکتور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

149 صوفیان سیتی1393/07/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi