خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,393

مصدومیت مارکوویچ جدی به نظر نمی رسد

مصدومیت مارکوویچ جدی به نظر نمی رسد
لازار مارکوویچ وینگر صرب لیورپول در بازی با ارمنستان آسیب دیده و گفته می شد مدتی از میادین به دور خواهد بود اما اکنون این بازیکن اعلام کرده است مصدومیت او جدی نیست.

به نقل از ساکروی، مارکوویچ در تساوی 1-1 مقابل ارمنستان فقط 26 دقیقه در زمین حضور داشت و پس از آن به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد. طبق گزارش های اولیه وینگر 20 ساله لیورپول به دلیل مشکل ماهیچه ای 3 هفته از همراهی این تیم باز می ماند. با این مصدومیت مارکوویچ دیدار تیم ملی صربستان مقابل آلبانی و بازی حساس مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان را از دست می داد، اما مارکوویچ در صفحه فیسبوک خود اعلام کرده است که برای بازی با آلبانی آماده است.

مارکوویچ در صفحه فیسبوک خود نوشت: "برای بازی با آلبانی آماده ام. مصدومیتم آنطور که در نگاه اول به نظر می رسید بد نیست. "
این خبر می تواند تا حدی از مشکلات برندان راجرز بخاطر مصدومیت بازیکن هایش در بازی های ملی بکاهد. قبل از این بازیکنانی نظیر دانیل استوریچ، جو آلن و دژان لاورن به دلیل مصدومیت در بازی های ملی از همراهی این تیم بازمانده بودند.

برچسب‌ها: لیورپول مارکوویچ صربستان مصدومیت ارمنستان آلبانی رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

35 0

256 لک لکهای آنفیلد1393/07/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi