خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,463

دي بوئر: هيدينک تمام شده است

دي بوئر: هيدينک تمام شده است
دو گل سیگوردسن کافی بود تا تیم سوم جام جهانی، عملکرد ضعیف خود پس از این جام را ادامه دهد.دی بوئر که در دو جام جهانی و دو یورو، تیم ملی کشورش را همراهی کرده معتقد است که رونالد کومان باید جایگزین لوئیس فان خال می‌شد.

او در مصاحبه با Sky Sports گفت:" فکر می‌کنم که گاس هیدینک برنامه ی مشخصی برای بازی ها ندارد. او به بازیکنانش راهی که می‌خواهد را نشان نمی‌دهد. برای مثال هیچ بازیکنی پشت فان پرسی حرکت نمی‌کند تا او را حمایت کند. بازی تیم دائما در حال تغییر است و حالا فشارها روی گاس بیشتر خواهد شد زیرا پیش از انتخابش به عنوان سرمربی نیز از او انتقاد می‌شد. کومان آماده بود که سرمربی گری تیم ملی را به عهده بگیرد و واقعا مناسب این کار بود. به نظر من، هیدینک تمام شده است. البته که آمار بسیار خوبی دارد ولی افکارش دیگر قدیمی است.کومان در فاینورد نشان داد که می‌تواند یک گروه بازیکنان جوان را به خوبی رهبری کند و روحیه ی و تفکر خوبی در تیم جا بیندازد."

دی بوئر ادامه داد:" آلمان هم پس از جام جهانی خوب کار نکرده است. پس از جام جهانی، انتظارات از تیم‌ها بالا رفته ولی می‌توان شکست 2-0 آلمان مقابل لهستان را بررسی کرد."

برچسب‌ها: رونالد دی بوئر هلند گاس هیدینگ رونالد کومان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

24 2

387 ✌בפֿـتــرآتـش❦ツ1393/07/22

پشندال: اول آبان عازم خدمتم... تیم شیاطین جزیره حاضر در دسته 7 رو 15 هزار تومن میفروشم.. موجودی 3 میل سکه + 21 الماس.. بهش پیام بدید

24 مهر (09:18)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi