خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,465

پیرلو: فقط به خاطر کونته به تیم ملی بازگشتم

پیرلو: فقط به خاطر کونته به تیم ملی بازگشتم
هافبک طراح ایتالیا عنوان کرد سن برای او مهم نیست. او همچنین گفت فقط به خاطر آنتونیو کونته به تیم ملی ایتالیا بازگشته است.
آندره‌آ پیرلو، هافبک نام‌آشنای ایتالیا اعلام کرده بود پس از پایان جام جهانی برزیل از تیم ملی کشورش خداحافظی می‌کند ولی آنتونیو کونته سرمربی آتزوری این بازیکن باارزش را برای انتخابی جام ملت‌های اروپای ۲۰۱۶ که در فرانسه برگزار خواهد شد، به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت کرد.

آندره‌آ پیرلو درباره بازگشت به تیم ملی این کشور گفت: تنها کسی که می‌توانست من را قانع کند تا به تیم ملی ایتالیا برگردم کونته بود. اصلا قصد نداشتم تا بار دیگر به تیم ملی ایتالیا برگردم چرا که فکر می‌کنم زمان خوبی برای خداحافظی از تیم ملی گرفته بودم. با صحبت‌هایی که با کونته داشتم او من را به خوبی قانع کرد که از تصمیمم منصرف شوم و به تیم ملی ایتالیا بازگردم. ما دو سال خیلی مهم در انتظار داریم. فوتبال ایتالیا باید نمایش بد خود در دو جام جهانی گذشته را جبران کند و ما می‌خواهیم که نمایش خوبی در جام ملت‌های اروپا داشته باشیم و بتوانیم نشان دهیم که ایتالیا همچنان صاحب قدرت است.

هافبک طراح آتزوری ادامه داد: برای من هیچ چیز فرق نکرده. هنوز هم مثل آن جوان ۲۰ ساله به دنبال پیشرفت و کمک کردن به تیمم هستم. ما در انتخابی یورو ۲۰۱۶ کارمان سخت است و به این فکر می‌کنم که بتوانم همراه ایتالیا به یورو ۲۰۱۶ صعود کنم. هنوز نمی‌دانم در فرانسه بازی خواهم کرد یا نه ولی می‌دانم که با تمام قدرتم به ایتالیا کمک خواهم کرد تا بتواند به یورو ۲۰۱۶ صعود کند. سن هیچ وقت نمی‌تواند برای فوتبالیست مطرح شود تا زمانی که بتوانی خوب بازی کنی، مسئله سن بی‌ارزش است.

پیرلو در پایان گفت: فوتبال ایتالیا پس از جام جهانی دچار تغییرات مثبتی شد و بازیکنان جوان خوبی به تیم ملی دعوت شدند. نسل جدید ایتالیا می‌تواند افتخارات گذشته کشور را تکرار کند.

تیم ملی ایتالیا امشب در دومین دیدار خود در مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپا باید برابر آذربایجان قرار گیرد.

برچسب‌ها: پیرلو کونته ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

269 بوکآجونیورز1393/07/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi