خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,458

هلند به دنبال نخستین برد با هیدینگ

هلند به دنبال نخستین برد با هیدینگ
دور دوم رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا جمعه شب با برگزاری 9 دیدار ادامه می‌یابد که در حساس‌ترین بازی‌ها هلند و ایتالیا برابر حریفان خود به میدان خواهند رفت.

هلند که در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها با هدایت "گاس هیدینک" برابر جمهوری چک شکست تلخی متحمل شد، در دومین دیدار برابر قزاقستان به میدان خواهد رفت. شاگردان هیدینک بدشانس بودند که در بازی برابر چک بازنده از میدان خارج شدند؛ چرا که آن بازی تا دقیقه 90 با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد.

دو شکست حاصل حضور گاس هیدینگ روی نیمکت هلند بوده و او مسلما نمی‌خواهد این روند ادامه پیدا کند.

پيش بازي هلند-قزاقستان

هلند

پس از یک جام جهانی بسیار خوب و کسب رتبه ی سوم جهان تحت هدایت فان خال، هلند با حضور گاس هیدینگ روی نیمکت خود روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. آنها هر دو بازی را با مربی گری هیدینگ شکست خورده اند. یک بازی مقابل ایتالیا و یک بازی مقابل جمهوری چک. با بازگشت آرین روبن به ترکیب، شاید بسیاری از مشکلات هیدینگ حل شود ولی داریل یانمات، ممفیس دیپای، رون فلار، رافائل فان در فارت و یوردی کلاسی، همگی مصدوم هستند و به این بازی نخواهند رسید. درک کویت نیز از تیم ملی خداحافظی کرد و البته ویرجیل فان دیک، برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد.

قزاقستان

قزاقستان تحت هدایت یوروی کراسنوژان، اوضاع خوبی دارد. آنها تحت هدایت این مربی، تنها 1 بار شکست خورده اند و در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده اند.با این حال، آخرین پیروزی خارج از خانه ی آنها به سال 2007 باز می‌گردد و به نظر می‌رسد آنها کار بسیار سختی مقابل هلند خواهند داشت.

برچسب‌ها: هلند گاس هیدینگ قزاقستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

37 1

196 سرباز الترافورد1393/07/18

پشندال: مدافع چپ با استقامت و سرعتی... قدرت 444 ... قیمت 400 هزار سکه..لینک

21 مهر (13:03)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi