خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,316

دخه‌آ: روزهای سختی در انگلیس داشتم اما مقاومت کردم

دخه‌آ: روزهای سختی در انگلیس داشتم اما مقاومت کردم
سنگربان اسپانیایی تیم فوتبال منچستر یونایتد از اینکه برابر انتقادات مقاومت کرد و خیلی زود سر تسلیم فرود نیاورد، خوشحال است.

به گزارش شفقنا ورزشی، داوید دخه‌آ که در سال 2011 و با قراردادی 18 میلیون پوندی از اتلتیکو مادرید به منچستر یونایتد پیوسته بود در فصل اول حضورش در این تیم انگلیسی به شدت مورد انتقاد طرفداران این تیم مطرح قرار گرفت اما تسلیم نشد.

سنگربان جوان یونایتد در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت: روزهای سختی برای من و خانواده‌ام در انگلیس رقم خورد و این کاملا طبیعی بود. بازی برای تیم‌های مطرحی چون منچستر یونایتد همیشه سخت است و باید در انتظار انتقادات زیاد باشی. بارها تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم اما ماندم و مقاومت کردم و حالا هم خوشحالم که دست از مبارزه بر نداشتم.

بر اساس گزاش تسنیم، دخه‌آ که در جدال آخر یونایتد برابر اورتون توانست با مهار ضربه پنالتی لیتون باینس ستاره تیم دوم بندر لیورپول در پیروزی تیمش نقش مهمی داشته باشد در پایان گفت: باید اعتراف کنم که یکی از بهترین بازی‌هایم را برابر اورتون به نمایش گذاشتم. در حال حاضر بهترین روزهای دوران حرفه‌ای فوتبالم را سپری می‌کنم و این هم به خاطر تجریبات خوبی است که در فوتبال انگلیس کسب کردم. کمک‌های فرانس هوک (مربی دروازه بان های منچستر یونایتد) هم در رشد من در این تیم انگلیسی نقش مهمی داشت.

برچسب‌ها: دخه‌آ دروازه بان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

135 Fc Man United1393/07/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi