خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

اریک توهیر: به ماتزاری ایمان دارم

اریک توهیر: به ماتزاری ایمان دارم
به گزارش مستر90، اریک توهیر تایید می کند که اینتر در فصل نقل و انتقالات زمستانی، تغییراتی خواهد داشت اما در عین حال می گوید ماتزاری به کار خود ادامه خواهد داد. پس از دو شکست سنگین در برابر کالیاری و فیورنتینا، جایگاه نراتزوری در سری آ، بیش از پیش به خطر افتاده است. توهیر در باره وضعیت تیمش به مطبوعات کشور اندونزی گفت:

"البته که ما نیازهای خود را ارزیابی می کنیم. در حال حاضر می توانم این را بگویم که برای انتقال چند بازیکن در چند پست، اقداماتی خواهیم کرد. شاید تیم به یک هافبک خلاق مثل هرنانس و کواچیچ نیاز داشته باشد، شاید به یک مهاجم بلندقامت نیاز داریم که بتواند از توپ های هوایی، نهایت استفاده را ببرد، اما در هر صورت نمی توانم چیزی بگویم، چون مشغول ارزیابی شرایط هستیم."

"وضعیت خط دفاعی روشن است، خط هافبک هم با بازیکنانی چون هرنانس، مدل و کواچیچ اوضاع خوبی دارد. شکست در برابر کالیاری شاید کمی ستون های ما را لرزاند اما من مطمئنم که تیم پیشرفت می کند و مدیریت ساختار تیم درست می شود. والتر ماتزاری نهایت تلاشش را خواهد کرد و ما به وی فرصت این کار را خواهیم داد.

برچسب‌ها: ماتزاری اریک توهیر اینتر میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 2

152 Outlaw1393/07/15

اینتر-زانتی 4: بندازش بیرون این قده ی سرطانی رو. مانچینیو بگن با کله میاد.

15 مهر (21:56)


اینترمیلاند: بابا بنداز بیرون این ماتزاری رو/چند تا بازیکن طراز اول بیار

15 مهر (20:30)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi