خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

پيش بازي يوونتوس-آ اس رم،جنگ گلادياتورها

پيش بازي يوونتوس-آ اس رم،جنگ گلادياتورها
يوونتوس و رم، دو تيم صدرنشين سري آ، امشب در زمين يووه به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش "مستر90"، امشب حساس ترین بازی هفته ششم سری آ ایتالیا بین دو تیم یوونتوس و آ اس رم در ورزشگاه یوونتوس برگزار خواهد شد.هر دو تیم در 5 بازی قبلی خود به پیروزی رسیده اند ولی یووه بخاطر تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد.

یووه هر دو بازی فصل گذشته خود در مقابل رم را با برد پشت سر گذاشت. آنها در ورزشگاه خود با نتیجه 3-0 رم را در هم کوبیدند.

یوونتوس

یووه به عنوان قهرمان سه فصل اخیر سری آ، در تابستان با شوک استعفای آنتونیو کونته روبرو شد اما آنها با مربی جدید خود الگری نیز فصل را عالی آغاز کرده اند. 5 برد از 5 بازی اخیر، بدون دریافت حتی یک گل.

یووه در شرایطی به این بازی می آید که روز چهارشنبه در زمین اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان 1-0 شکست خورده و به نوعی می خواهد با برتری بر رم هم فاصله خود با این تیم را به سه برساند و هم باخت مقابل اتلتیکو را جبران کند.

کیه لینی مدافع مستحکم این تیم می گوید :" نتیجه این بازی تعیین کننده قهرمان فصل نیست چرا که هنوز در ابتدای لیگ هستیم. بازی پر تنشی خواهد بود. هر دو تیم فصل را خوب شروع کرده اند و ما مسلما دوست داریم تا در مقابل حریف مستقیممان به پیورزی برسیم"چ

هنوز مشخص نیست که موراتا و کازرس به این بازی خواهند رسید یا خیر؟ پیرلو نیز همچنان بدلیل مصدومیت فرصت بازی برای یووه را نخواهد داشت.

آ اس رم

پیشرفت رم از فصل گذشته شروع شد. از زمانی که رودی گارسیا هدایت لیل را رها کرد و به رم پیوست. شروع خیره کننده آنها در فصل گذشته که با 10 برد متوالی همراه بود نهایتا با قرار گرفتن آنها در رده دوم جدول و 17با امتیاز اختلاف با یووه صدرنشین همراه شد.

آنها این فصل را هم خوب شروع کرده اند. 5 برد از 5بازی اخیر. نمایش رم در لیگ قهرمانان هم فراتر از انتظار بوده است. زدن 5 گل به زسکا و کسب یک تساوی 1-1 ارزشمند در مقابل منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد نشان می دهد که رمی ها تیمی آماده را در اختیار دارند.

یک نتیجه مثبت در مقابل یووه می تواند اعتماد به نفس آنها را بیش از پیش کند. توتی کاپیتان 38 ساله رم امید اول آنها در یوونتوس استادیوم خواهد بود. او به لارپوبلیکا گفت:" هنوز چیزی را فتح نکرده ایم. تا بدینجا لحظات خوبی را تجربه کرده ایم اما قهرمانی انتهای فصل مهم است.امیدوارم در مقابل یووه یک نتیجه خوب بدست بیاوریم"

ایتوربه پس از مصدومیتی کوتاه مدت به این بازی می رسد اما ده روسی و استروتمن دو غایب رمی ها در مقابل یووه خواهند بود.

برچسب‌ها: یوونتوس آ اس رم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

360 یوونتوس آتشین1393/07/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi