خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

انریکه: کسب برد با بارسا برایم مهم است نه خلق رکورد!

انریکه: کسب برد با بارسا برایم مهم است نه خلق رکورد!
انریکه: کسب برد با بارسا برایم مهم است نه خلق رکورد!
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بعد از پیروزی مقابل رایووایکانو گفت: آنچه برایم اهمیت دارد کسب برد است نه این که صاحب رکورد شوم
به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در هفته هفتم لالیگا بارسلونا 2 بر صفر برنده بازی خارج از خانه با رایووایکانو شد. لوئیس انریکه، سرمربی کاتالان‌ها اظهار داشت: آنچه برای من بیش از هر چیزی اهمیت دارد، کسب برد است. نه اینکه صاحب رکورد شویم.

وی این جمله را در کنفرانس خبری شب گذشته بیان کرد چرا که تیمش نخستین تیم لالیگایی شد که در 7 بازی نخست خود دروازه‌اش به روی حریفان باز نشده است.

مسئول فنی 44 ساله افزود: از همان آغاز بازی، کار سختی را انجام دادیم اما خوشحالم که سربلند شدیم. شما خبرنگاران از من می‌پرسید که در 7 بازی تیمم گل نخورده و از این بابت چه احساسی دارم. مسلم است که خوشحالم اما آنچه بیشترین اهمیت را برای من دارد، کسب برد است. همه ما آمار و ارقام را دوست داریم. من هم از این امر مستثنی نیستم. با این حال فقط به برد فکر می‌کنم و در مورد جنبه‌های دیگر سکوت می‌کنم.

برچسب‌ها: اتریکه بارسلونا رکورد رایووایکانو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 1

306 آساسین کرید1393/07/13

ترمیناتوووووور: بــــــــــدم مـــــــــيــــاد ازشـــ...!!

14 مهر (13:54)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi