خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,415

دونگا: نيمار من را به ياد روماريو مي اندازد

دونگا: نيمار من را به ياد روماريو مي اندازد
نیمار که در جام جهانی مصدوم شده بود، با پشت سر گذاشتن این آسیب دیدگی، رقابت های فصل جدید لالیگا را بسیار خوب آغاز کرد و در 4 بازی، سه گل زد.
دونگا که در زمان بازی در تیم ملی برزیل، با روماریو هم تیمی بود، ادعا کرد که نمایش های نیمار، او را به یاد هم تیمی سابقش می اندازد و معتقد است که عملکرد ستاره بارسا می تواند یک استاندارد برای سایر بازیکنان باشد. او به فاکس اسپورت گفت:" نیمار یک رهبر تکنیکی است. او یک الگو در برزیل و دنیای فوتبال است. این منطقی است که او دوست داشته باشد تا در بازی هایش به پیروزی برسد. او بازیکنی است که همیشه به دنبال موفقیت های بیشتر است و همیشه انگیزه زیادی دارد. او چالش و مبارزه را دوست دارد. او از این نظر شبیه روماریو است. نیاز به انگیزه دادن به چنین بازیکنانی نیست." دونگا همچنین اعلام کرد اگر کاکا بازی های خوبی برای سائوپائولو ارائه بدهد، می تواند به تیم ملی برزیل دعوت شود:" اگر او همین فرم فعلی را حفظ کند، من او را به تیم ملی دعوت خواهم کرد."

برچسب‌ها: برزیل دونگا نیمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

27 4

529 غاف...1393/07/04

پلنگ های آبادان: نیمار به پای روماریو هم نمیرسه روماریو 1042 گل زده

1 تیر (02:07)


.شهید اسماعیلی.: ماه بعدی میرم خدمت. تیمم رو میفروشم. 4 میلیون و 200 هزار سکه موجودی دارم+ 18 الماس. حداقل قیمت 18 هزار تومان.

4 مهر (12:52)


اروم ناتا 2: تیممو میفروشم 1000000 سکه دارم با بازیکنای قدرتمند قیمت توافقی پیام بدید

4 مهر (11:38)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi