خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

پرسپولیس در نیم‌فصل پوست‌اندازی می‌کند

پرسپولیس در نیم‌فصل پوست‌اندازی می‌کند
گزارش افکارنیوز، با اين حال سرخپوشان كار را با همان بازيكنان علي دايي و ليست نه‌چندان قدرتمندي كه داشتند، استارت زدند. در بازي‌هاي ابتداي فصل شرايط آن‌طور كه دايي فكر مي‌كرد، پيش نرفت و به صورت شفاف، پرسپوليس از جوانگرايي به اين شكل، متضرر شد. موضوع بعدي، افزايش تعداد مصدومان و محرومان پرسپوليس بود. ماجراي پيام صادقيان و ضربه كف دست او به سينه محمدرضا اكبريان، داور ديدار با فولاد به كنار؛ رضا نوروزي نيز بعد از ديدار با ملوان بندرانزلي دچار پارگي رباط‌صليبي شد و سپس نوبت به حسين ماهيني رسيد تا كارت معافيت از خدمتش باطل شود.اين شرايط، درخشان را حسابي نگران آينده كرد ولي از سوي ديگر، احتمال خريد بازيكن جديد را چندبرابر كرد. گفته مي‌شود كادرفني پرسپوليس يك ليست خريد پر و پيمان دارد و جدا از جذب بازيكنان جديد، قرار را بر معاوضه بازيكن هم گذاشته است. با اين حساب، نيم‌فصل دوم، يك پرسپوليس كاملاً متفاوت را خواهيم ديد؛ تيمي كه نيمي از بازيكنان تركيب اصلي خود را از دست مي‌دهد و طور ديگري فوتبال بازي خواهد كرد.در حال حاضر بررسي براي جذب دو بازيكن خارجي و جذب ۵ بازيكن جديد ديگر ادامه دارد. يك مهاجم نوك گلزن، يك هافبك طراح و بازيساز، يك هافبك با خاصيت‌هاي تدافعي، بازيكنان سرعتي كه تخصص در بازي لب خط دارند به همراه حداقل دو مدافع كه تيم را نجات دهند. اين، ليست اولين پرسپوليس است. آنها شانس معاوضه بازيكن را نيز از دست نمي‌دهند و به احتمال زياد با باشگاه‌هاي مختلف، اين كار را انجام خواهند داد.

برچسب‌ها: علی دایی پیام صادقیان رضا نوروزی حسین ماهینی درخشان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

73 2

414 معشر اتشین31393/07/03

افتخار کلاک: پس تیم میترکونه

3 مهر (15:37)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi