خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

با نگاه به گذشته، این بهترین توصیف برای بازیکن سابق آژاکس

با نگاه به گذشته، این بهترین توصیف برای بازیکن سابق آژاکس
انجام داد. و در حالی که همه فکر می کردند که او هیجان انگیز ظاهر شود اما این اتفاق نیفتاد. او در نیم فصل دوم ۲۰۰۹/۱۰ به تیم Groningen قرض داده شد و تا قبل از این انتقال فقط ۵ بازی برای آژاکس به میدان رفت. هرچند او نتوانست مربی آژاکس را تحت تاثیر قرار دهد و باشگاه آماده بود تا قرارداد قرضی او را دائمی کند که مارتین یول در دقایق آخر باشگاه را از این تصمیم منصرف کرد تا در روحیه او تغییر ایجاد کند و به این ترتیب دالی در آمستردام ماندنی شد.
در بازگشت به میادین مسابقات او در پست دفاع چپ به بازی گرفته شد اما اعتماد به نفس کافی را نداشت و در سازگاری با سرعت و شرایط فیزیکیِ مسابقاتِ در سطح بالا شکست خورد. در نتیجه او به طور مداوم توسط هواداران آژاکس مسخره میشد. با وجود اینکه او در پست شماره ۶ آموزش دیده بود، به عنوان دفاع چپ به بازی کردن ادامه داد و در فصل ۲۰۱۲/۱۳ خود را در تیم اصلی جای داد و روز به روز به قدرت خود می افزود. عملکرد درخشان او در دفاع چپ باعث شد تا همان دسته از هواداران که از بازی او شکایت داشتند او را به عنوان بازیکنِ سال در فصل ۲۰۱۲/۱۳ انتخاب کنند.
” اختراعِ مجددِ دی بوئر” عبارتی بود که بیشتراز همه برای توصیف اوج گیری بلیند استفاده می شد و آن لقبی بود که سرمربی آژاکس بدست آورده بود. سرانجام پس از مدتی طولانی او با استعدادی که از وی انتظار می رفت خود را ثابت کرد و به عنوان دفاع چپ برای باشگاه در سالهای پیشِ رو به حساب می آمد. هرچند دی بوئر نقشه های دیگری داشت و آن بازگرداندن بلیند به پستی که در آن آموزش دیده و شکوفا شده بود یعنی هافبک دفاعی بود. او(بلیند) به آن پست برده شد، مانند ماهی ای که به آب برده می شود. و هنگامی که در آن پست گمارده شد بسیار موثر کار کرد. عملکرد موثر او به حدی بود که به عنوان ” فوتبالیستِ سالِ هلند ” انتخاب شد. عملکرد برجسته او در باشگاهش نادیده گرفته نشد و او از سال ۲۰۱۳ در ترکیب ثابت هلند قرار گرفت.
انتقال او در روزهای پایانی نقل و انتقالات به منچستریونایتد بهترین قسمت از تبلیغات تجاری باشگاهش بود. نبودِ یک هافبک دفاعیِ با کلاسِ جهانی در ترکیب تیم برای کنترل بازی، تبدیل به یکی از اصلی ترین نگرانی ها برای اکثر هواداران یونایتد شده بود. به خدمت گیری بلیند قدرت مورد نیاز برای بهبود عملکرد بدون زرق و برق آنها در میانه میدان را بازمیگرداند

برچسب‌ها: دالی بلیند دالی بلیند منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

23 0

410 منچستر فنخال1393/07/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi