خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,718

مورینیو: اگر به اسپانیا برگردم قطعاً رئال را انتخاب میکنم

مورینیو: اگر به اسپانیا برگردم قطعاً رئال را انتخاب میکنم
ژوزه مورینیو شب گذشته با تلویزیون پرتغالی TVI مصاحبه ای داشت و در مورد رابطه اش با کریستیانو رونالدو و برخی مسائل دیگر صحبت کرد.

در مورد کریستیانو رونالدو: "بین ما رابطه ای وجود ندارد. او برای رئال مادرید بازی می کند و من در چلسی هستم. ما اغلب از یک کوچه و خیابان نیز عبور نمی کنیم. هیچ رابطه ای وجود ندارد و فقط خاطرات است. من چیزهای خوب و نه چندان خوب را به یاد می آورم. من به یاد دارم که او یک ماشین گلزنی بود و به من کمک کرد تا قهرمان لالیگا، کوپا دل ری و سوپرکاپ اسپانیا شوم. او حتی به خود و همه ما کمک کرد تا تاریخ سازی کنیم و لالیگا را در مقابل بهترین بارسلونا تاریخ با 100 امتیاز فتح کنیم.

کریستیانو رونالدو خاطرات فوق العاده ای به من داد و من همیشه برایش آرزوی موفقیت می کنم، برای کشورش و باشگاهی که در آن حضور دارد، چرا که وقتی من به باشگاهی می روم با تعلق خاطر آنجا را انتخاب می کنم و به بازیکنان سابقم موفقیت ادامه دار را آرزو می کنم."

دوره حضورتان در مادرید: "از طرفی من به یک هدف دست پیدا کردم: فتح عناوین قهرمانی در لیگ هایی که از نظر من مهمترین لیگ های جهان هستند (انگلیس، اسپانیا و ایتالیا). آن هدف مهم بود."

اگر دوباره به اسپانیا بازگردید، باز هم رئال مادرید را انتخاب می کنید؟ "بله، قطعاً. این تجربه به عنوان یک انسان و مربی چیزی بود که بدون فکر کردن بار دیگر آن را قبول خواهم کرد."

آیا کارها را همانطور و با همان شیوه انجام خواهید داد؟ "این یک سؤال بسیار کلی است. به هر حال، اگر یک مربی بتواند فکر کند و از خود انتقاد کند، همانطور که من می کنم، بنابراین تصمیماتی که می گیرد، ممکن است همیشه یکسان نباشد. نه تنها در رئال مادرید، بلکه در تمام باشگاه ها اینطور بوده است."

آیا مشکلی در رختکن تیم وجود داشت؟ "شما در مورد اتفاقاتی که در گذشته رخ داده است، صحبتی از من نخواهید شنید، چه مثبت باشد و چه منفی. من رئال مادرید را با رابطه ای فوق العاده با ریاست باشگاه، مدیر اجرایی و تمام اعضای باشگاه ترک کردم و تصمیم گرفتیم که این جدایی برای کارنامه من بهتر خواهد بود. من یک مرد خوشحال هستم و با لذت فوق العاده ای به تمرینات و بازی ها می روم و فردی نیستم که بخواهد در مورد گذشته صحبت کند."

تجربه شما از لادسیما چگونه است؟ "من در مورد رئال مادرید صحبت نمی کنم. شما و همکاران شما، همگی می خواهید که من در این مورد صحبت کنم. آنها منتظر هستند اما همچنان به این انتظار ادامه خواهند داد..."

چلسی: "این تنها باری است که من در مورد مرحله بعدی زندگی حرفه ای ام فکر نمی کنم. قبلاً همیشه تصور می کردم که بعد از این چه خواهد شد. بدون هیچ برنامه ریزی قبلی، من به اینجا برگشتم. من اینجا را برای کار کردن، خانواده ام و یک زندگی اجتماعی ترجیح می دهم. من به اینجا برگشتم چون باشگاه پروژه متفاوتی دارد. در دوره اول حضورم در چلسی، قانون فیرپلی مالی وجود نداشت."

سسک فابرگاس: "برای من جای تعجب بود که او به اینجا آمد. می دانستیم که او از آن دسته بازیکنانی است که می خواهیم، اما هرگز تصور نمی کردم که شانسی برای به خدمت گرفتن فابرگاس داشته باشیم. من همیشه فکر می کردم که او در بارسلونا خواهد ماند، و یا اگر به انگلستان برگشت به آرسنال خواهد پیوست. وقتی فهمیدیم که این انتقال ممکن است، به سرعت آن را تکمیل کردیم تا اکنون تیمی داشته باشیم که با هویت خود سال هایی برای رشد و پیشرفت در پیش دارد."

دو سال بدون فتح عنوان قهرمانی: "این غیر معمول است اما مقصرش خودم هستم. این هم غیر معمول است که 7 عنوان قهرمانی متوالی لیگ به دست آوردم. من دو قهرمانی در پرتغال، دو قهرمانی در انگلستان، دو قهرمانی در ایتالیا و یک قهرمانی در اسپانیا به دست آوردم. در دو سال گذشته، که بدترین فصل های من بوده اند، من دو بار به نیمه نهایی چمپیونزلیگ راه یافتم، یک بار به فینال کوپا دل ری رسیدم، در مقابل بارسلونا سوپرکاپ را فتح کردم و در لیگ اسپانیا دوم شده و در انگلستان سوم شدم."

فیرپلی مالی: "باشگاه هایی از لحاظ اقتصادی بیشتر سود خواهند کرد که تاریخی غنی و هواداران بیشتری داشته باشد. مردم در مورد بازاریابی و تجارت صحبت می کنند اما این باید به تاریخ مربوط باشد. بخش بازاریابی بدون سابقه درخشان و تاریخی بزرگ، میلیون ها دلار به ارمغان نخواهد آورد. رئال مادرید در این زمینه بسیار قدرتمند است چرا که تاریخ منحصر به فردی دارد و در سراسر جهان هوادار دارد. رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ یا منچستر یونایتد از لحاظ تاریخی با سایر باشگاه ها فرق دارند و ذینفع خواهند شد. یک مالک جدید که می خواهد تیمش به سرعت رشد کند تا با چنین تیم هایی رقابت کند، هیچوقت سود نخواهد کرد."

برچسب‌ها: ژوزه مورینیو رئال مادرید کریستیانو رونالدو اسپانیا لالیگا قهرمانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 4

827 تراختور041393/06/28

اورلاند سیتی: جون مادرت نیا

1 دی (14:20)


29 شهریور (11:50)


29 شهریور (11:43)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi