خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

عصبانیت مورینیو از یک سوال خاص

عصبانیت مورینیو از یک سوال خاص
با بازگشت کورتوا به چلسی، پتر چک، دروازه بان فیکس آبی ها پس از 10 سال نیمکت نشین شد و شایعات زیادی مبنی بر جدایی او مطرح شد. مورینیو در 4 بازی ابتدایی کورتوا را فیکس کرده و به نظر می‌رسد گلر بلژیکی، در طول فصل انتخاب اول مورینیو خواهد بود.

با این حال، در تمام کنفرانس‌های خبری درباره این موضوع از مورینیو سوال می‌شود و او شب گذشته پس از مطرح شدن این سوال، از کوره در رفت.

او گفت:
قبول نمی‌کنم که هر هفته شما از من راجع به وضعیت دروازه بان‌ها سوال کنید. اگر این را بپرسید، باید هر هفته بپرسید چرا این دفاع راست، چرا این دفاع چپ یا چرا این دفاع وسط. این ها انتخاب‌های من است. بین خودتان می‌توانید بحث کنید و نظر خود را داشته باشید ولی برای من، این تنها یک تصمیم است و نمی‌توانم بیشتر از این نظری بدهم.

دلیلش این است که من دو دروازه بان فوق‌العاده دارم. این نظر من است ولی فکر می‌کنم که دو دروازه بان بسیار خوب دارم. این یک وضعیت فوق‌العاده برای من و چلسی است.

برچسب‌ها: مورینیو چک چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

30 8

254 قهستان1393/06/28

چلسی اف سیاهواز: دنیااااااااااااا چک.توی انتخاب بعترین دروازه بان جهان هم حقشو خوردن.هر ساال حداقل 10 کلین شیت داشت اما الان کورتوا....

29 شهریور (10:00)


1 2 3: حیف چک هستش که رو نیمکت بشینه!!! من جاش بودم میرفتم یه تیم دیگه!

28 شهریور (19:26)


اصغرکوپک: سیادن سیتی: خودش میدونه داره چیکار میکنه

28 شهریور (17:53)


سیادن سیتی: خودش میدونه داره چیکار میکنه

28 شهریور (16:37)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi