خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

مورینیو از نیمکت نشینی کاستا دفاع کرد

مورینیو از نیمکت نشینی کاستا دفاع کرد
به گزارش "مستر90"، ژوزه مورینیو درباره‌ی بیرون گذاشتن دیه‌گو کاستا از ترکیب اصلی تیمش گفت او به دلیل مشکلات آمادگی جسمانی قادر نیست در سه روز دو بازی انجام بدهد. دیدیه دروگبا که به جای مهاجم تیم ملی اسپانیا کار را در ترکیب اصلی آغاز کرده بود موفق به باز کردن دروازه‌ی حریف نشد تا ضربه‌ی دقیق کلاس یان هونتلار در نیمه‌ی دوم، یک امتیاز غیرمنتظره را برای تیم میهمان به ارمغان بیاورد. مورینیو پس از بازی گفت از نیمکت‌نشینی کاستا پشیمان نیست و فاش کرد که مشکلات عضلانی این مهاجم ۲۵ ساله چلسی را وادار می‌کند که نسبت به زمان‌بندی بازی او جانب احتیاط را رعایت کند.
«دیه‌گو کاستا در شرایطی نیست که در یک هفته سه بازی انجام بدهد. او در این لحظه مشکلاتی دارد. وقتی یک بازی به میدان می‌رود، به یک هفته زمان نیاز دارد تا بتواند برای بازی بعدی ریکاوری کند. اگر او از ابتدا بازی می‌کرد شاید مجبور می‌شدم در دقیقه‌ی ۲۵ تعویضش کنم.»

برچسب‌ها: کاستا مورینیو چلسی لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 3

217 حسان 0071393/06/27

28 شهریور (16:38)


28 شهریور (13:21)


چلسی ب: بسیار هوسمندانه بود

28 شهریور (12:00)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi