خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,698

دفاع آرسن ونگر از عملکرد اوزیل در برابر منتقدانش

دفاع آرسن ونگر از عملکرد اوزیل در برابر منتقدانش
به گزارش مستر90، آرسنال روز سه‌شنبه در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا باید در آلمان به مصاف دورتموند برود و اوزیل هافبک سابق رئال مادرید مشتاق است تا در بازگشت به وطنش بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد. ونگر پس از تساوی ۲-۲ آرسنال برابر من‌سیتی در هفته‌ی چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به دفاع از عملکرد اوزیل در برابر منتقدانش پرداخت و از آن‌ها خواست فیلم بازی را دوباره ببینند.

«مردم همیشه با او این‌جوری برخورد می‌کنند. او در برابر سیتی سخت کار کرد و بازی خوبی ارایه داد. اگر دوباره بازی را ببینید، یک اوزیل خوب را خواهید دید. آن وقت به زمان‌بندی و کیفیت پاس‌های او پی می‌برید. اگر بازی را با خونسردی تماشا کنید، خواهید دید که او چه بازیکن خوبی‌ست. من بازیکنان تهاجمی زیادی دارم. به او آزادی عمل داده‌ام تا هر جایی می‌خواهد بازی کند و او این شیوه را دوست دارد. این اصلاً ساده نیست، اما اوزیل یک بازیکن در خدمت تیم است و خیلی خوب از عهده بر می‌آید.»

نگرانی ونگر در آستانه‌ی دیدار با دورتموند آن است که آرسنال پیروزی خود برابر سیتی را تسلیم حریف کرد: «این تنها نگرانی من است. ما نتوانستیم کار بازی را یکسره کنیم. برد را با ۲-۲ عوض کردیم و نزدیک بود ببازیم. باورنکردنی بود. موتور ما خاموش شده بود. آیا این اثر روان‌شناختی مصدومیت دبوشی بود؟ ما همان تیمی که بودیم به نظر نمی‌رسیدیم. انگار بازنده بودیم.»

برچسب‌ها: آرسن ونگر آرسنال مسعود اوزیل لیگ قهرمانان اروپا فوتبال انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 1

420 طراحی نوین1393/06/26

Arsenal F. C.: هیچ وقت دیگه اون آرسنال 2004 ، 2005 نمیشیه ، یادش بخیر هانری کار هر تیمی رو میساخت

22 مهر (22:47)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi