خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,777

لوپز دو هفته خانه نشين شد

لوپز دو هفته خانه نشين شد
باشگاه ميلان اعلام کرد که ديگو لوپز دروازه‌بان اسپانيايي اين تيم آسيب ديده است و تا دو هفته نمي تواند در ترکيب اصلي تيمش قرار گيرد.
میلان در هفته دوم رقابت های سری A توانست در یک بازی پر گل پارما را با نتیجه پنج بر چهار از پیش رو بردارد. در این دیدار دیگو لوئیس روی گل چهارم پارما اشتباهی مرگبار را انجام داد و نتوانست پاس مدافع تیمش را کنترل کند تا پارما به گل چهارم خود برسد اما در نهایت این میلان بود که بازی را به سود خود به پایان برد.
به گزارش ایسنا، هر چند لوپز روی گل چهارم پارما مقصر اصلی بود اما در این صحنه پای او دچار کشیدگی شد و همین باعث شد تا نتواند واکنش خوبی داشته باشد. بعد از بازی رسانه های ایتالیایی از آسیب دیدگی طولانی مدت لوپز نوشتند و اعلام کردند که به احتمال زیادی سنگربان اسپانیایی رئال مادرید برای چند ماه از ترکیب اصلی تیمش دور خواهند ماند که این خبر بسیار بدی برای روسونری بود.
باشگاه میلان در بیانیه ای آسیب دیدگی لوپز را اعلام کرد، با این حال تاکید کرد که آسیب دیدگی او جدی نیست و به احتمال زیاد تا دو هفته دیگر به میادین برخواهد گشت.
این باشگاه ایتالیایی اعلام کرد که لوپز دچار کشیدگی عضله شده است و به همین خاطر دو هفته ای نمی تواند به میدان برود. میلان در حساس ترین دیدار هفته سوم رقابت های سری A هفته آینده در خانه از یوونتوس پذیرایی می کند که این دیدار تقابل آلگری با شاگردان سابق خود است. در این دیدار لوپز نمی تواند در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.
لوپز در فصل جابجایی تابستانی از رئال مادرید به میلان پیوست. او فصل بسیار خوبی را با کهکشانی‌ها پشت سرگذاشت اما هنوز در میلان جا نیفتاده است و در یک بازی چهار بار دروازه اش باز شد.

برچسب‌ها: لوپز میلان آسیب دیده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

50 2

246 اث ابدان1393/06/25

سردار چرام: لعنتی این ام از شانش ما

25 شهریور (14:55)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi