خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

حسین هدایتی مالک ختافه، علی دایی سرمربی؟

حسین هدایتی مالک ختافه، علی دایی سرمربی؟
انتونیو منوز گومز، بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا و مدیر باشگاه ختافه اسپانیا بامداد امروز وارد کشورمان شد تا امروز با حسین هدایتی به منظور فروش بخشی از سهام باشگاه ختافه نشستی را برگزار ‌کند.

بر همین اساس شنیده می‌شود کارهای واگذاری سهام ختافه به هدایتی تقریباً قطعی شده است و قرار است 3 ملی‌پوش سابق نامدار فوتبال ایران یعنی وحید هاشمیان، علی کریمی و مهدی‌ مهدوی‌کیا نیز او را در این تیم لالیگایی همراهی کنند. مهدوی کیا موافقت خود را در این زمینه اعلام کرده و هاشمیان نیز در کلاس مربیگری آلمان به سر می برد و خیلی ها هم منتظر پاسخ نهایی کریمی به پیشنهاد همراهی‌اش با تیم اسپانیایی هستند.

گفتنی است روزنامه 90 در شماره امروز خود طی مطلبی با عنوان «قول عجیب هدایتی به دایی» علی دایی را گزینه سرمربیگری این تیم دانسته بود. حال باید دید که با قطعی شدن واگذاری سهام ختافه به هدایتی آیا این اتفاق خواهد افتاد یا نه؟

برچسب‌ها: دایی ختافه هدایتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 2

670 پرسسولیس1393/06/24

پرسسولیس: درود بر دایی

24 شهریور (19:03)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi