خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

قاضي خواستار دريافت مطالباتش از استقلال شد

قاضي خواستار دريافت مطالباتش از استقلال شد
محمد قاضی مهاجم تیم استقلال صبح امروز در محل باشگاه خواستار پرداخت مطالبات خود شد.

به گزارش فارس، این بازیکن در دیدار با افشارزاده و نظری جویباری خواهان دریافت مطالبات فصل گذشته خود و همچنین بخشی از قرارداد این فصل خود شد.

افشارزاده و نظری در این نشست به مهاجم آبی‌پوشان قول پرداخت مطالبات این بازیکنان دادند.

محمد قاضی در خصوص حضورش در باشگاه استقلال و اینکه خواستار دریافت مطالباتش از باشگاه شده اظهار داشت:صبح امروز برای دریافت طلبم به باشگاه رفتم و با آقایان افشارزاده و نظری صحبت کردم. من از سال گذشته هنوز از استقلال طلب دارم و پیش از فصل و در حالی که هنوز با استقلال قرارداد نبسته بودم توافق کردیم که علاوه بر پرداخت قرارداد امسال طلب سال گذشته‌ام هم پرداخت شود که مسئولان باشگاه این موضوع را پذیرفتند.

وی افزود: آقای نظری پیش از این قول داده بود و حتی در رسانه‌ها هم اعلام کرده بود که من به حق دارم و امروز هم به باشگاه رفتم که در این خصوص صحبت کنم اما به من گفتند که فعلا پولی نداریم.

قاضی در خصوص اینکه آیا قولی بابت پرداخت طلب وی به او داده شده یا خیر گفت: من تا امروز شرایط باشگاه را درک کردم و به مسئولان باشگاه هم گفتم که شرایطم چگونه است.باز هم به خاطر اینکه تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد امروز دست خالی از باشگاه آمدم ولی از مسئولان استقلال خواستم که مطالباتم را پرداخت کنند.

وی در پایان گفت: در صحبتی که با افشارزاده داشتم او قول داد طلبم پرداخت شود و من امیدوارم که این اتفاق رخ دهد و تمرکزم بر هم نریزد.

برچسب‌ها: قاضی استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 1

169 فرازسپهر1393/06/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi