خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,700

ونگر: ولبک ، پاداش فروش فن پرسی به منچستریونایتد است

ونگر: ولبک ، پاداش فروش فن پرسی به منچستریونایتد است
به گزارش مستر90، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال عنوان کرد که دنی ولبک، خرید جدید باشگاه، پاداشی پس از فروش رابین فن پرسی به یونایتد است.

توپ‌چی ها با 20 میلیون یورو موفق شدند دنی ولبک را در اختیار بگیرند و منچستر نیز فالکائو را به صورت قرضی برای یک فصل در اختیار گرفت. فروش ولبک مورد انتقاد بسیاری از جمله گری نویل، پل اسکولز و دیوید بکام قرار گرفت ولی ونگر معتقد است که آنها در بهترین موقعیت او را در اختیار گرفتند.

ونگر در جمع خبرنگاران گفت: " ما اولیور ژیرو که مهاجم مهمی برای ماست را از دست دادیم. دنی ولبک یک خرید ایده‌آل است زیرا می‌تواند در نوک حمله هم بازی کند که فکر می‌کنم بهترین پستش است. او همچنین در گوشه ها هم می‌تواند بازی کند. او از لحاظ تیمی بازیکن سازگاری است که بسیار برای ما مهم است. همچنین همانطور که در بازی انگلیس دیدید، بازیکن سریعی اس. ما راین فن پرسی را به یونایتد فروختیم، بنابراین او پاداش این فروش ما بود. فکر می‌کنم وقتی آنها فالکائو را خریدند، باید یکی از بازیکنانشان را می‌فروختند. وقتی این را شنیدم، فهمیدم ولبک را می‌شود خرید. انتقال سریع رخ داد زیرا در روز پایانی بود ولی هیچ شکی در انجامش نداشتم."

برچسب‌ها: دنی ولبک آرسن ونگر روبین فن پرسی آرسنال منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

322 موهاوی1393/06/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi