خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

دلیر : استقلال مدعی قهرمانی و رقیب مستقیم ماست

دلیر : استقلال مدعی قهرمانی و رقیب مستقیم ماست
محسن دلیر، مهاجم تراکتورسازی در مورد پیروزی تیمش مقابل سرخپوشان پایتخت می گوید: در نیمه اول بازی را وا دادیم و اصلا عملکرد خوبی نداشتیم، اما در نیمه دوم به خودمان آمدیم و توانستیم با به ثمر رساندن سه گل به پیروزی برسیم. او در مورد این که چرا تراکتورسازی در نیمه اول خوب کار نکرد دلیر از نحوه قضاوت بازی جمعه هم انتقاد می کند: داوری بازی ما مقابل پرسپولیس خیلی ضعیف بود، در محوطه 18 قدم خطایی روی من صورت گرفت که اکثر کارشناسان صحت آن را تایید کردند اما داور از آن چشم پوشید، در صحنه دیگر هم داوری دچار اشتباه شد. اگر مشکلات داوری گریبان گیرمان نشود، می توانیم به راحتی در پایان فصل به جایگاه خوبی برسیم. مهاجم تراکتور در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا استقلال را حریف اصلی تراکتور در کسب مقام قهرمانی می داند اضافه می کند: تا هفته دهم، یازدهم نمی توان تیم های مدعی را شناسایی کرد، اما با توجه به شرایطی که از تیم ها تا به اینجا دیدم استقلال را یکی از مدعیان قهرمانی می دانم و آنها رقیب مستقیم ما هستند.

برچسب‌ها: تراکتور تراختور دلیر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

231 تیراختور اذر1393/06/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi