خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

ماتس هوملس: دو قهرمانی سال گذشته بایرن شانسی بود

ماتس هوملس: دو قهرمانی سال گذشته بایرن شانسی بود
ماتس هوملس، مدافع ملی‌پوش بورسیا دورتموند گفت: بایرن‌مونیخ در چند سال اخیر دردسرهایی برای دورتموند به وجود آورده‌ که باعث تضعیف و بی‌ثباتی ما شده است. برای مثال به تازگی کارل هاینتس رومنیگه در اظهارنظری به بند فسخ قرارداد مارکو رویس اشاره کرده که چنین اظهاراتی به نظرم از پیش برنامه‌ریزی شده است.

بایرنی‌ها تابستان گذشته با پرداخت رقم فسخ قرارداد ماریو گوتسه به دورتموند که 37.5 میلیون یورو بود این بازیکن 22 ساله را به خدمت گرفتند و با جذب روبرت لواندوفسکی به عنوان بازیکن آزاد در این فصل از نقل‌و‌انتقالات تابستانی 2014 سریال جذب بازیکنان دورتموند را تکمیل کردند.

هوملس که در سال‌های 2011 و 2012 برای دو سال متوالی با دورتموند تحت‌ هدایت یورگن کلوپ دو قهرمانی متوالی بوندس‌لیگا را تجربه کرد، گفت: اگر شانس با ما یار بود و در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2013 داور به دانته کارت قرمز نشان می‌داد یا در فینال جام حذفی فصل گذشته داور گل سالم ما را مردود اعلام نمی‌کرد آیا باز هم باواریایی‌ها قهرمان می‌شدند؟ فکر می‌کنم خود آنها هم می‌دانند که این دو قهرمانی‌شان شانسی بوده و می‌توانست داستان متفاوتی در آن دو بازی رقم بخورد.

مدافع تیم ملی آلمان که سابقه بازی در بایرن‌مونیخ را هم دارد، تصریح کرد: اگر بایرن در سال 2007 برنو را در ازای 12 میلیون یورو نمی‌خرید، شاید هرگز این باشگاه را ترک نمی‌کردم ولی روش فوتبال گاهی اینگونه است که شما را به اجبار به سمت خوشی سوق می‌دهد، پیوستن به زردپوشان وستفالن بهترین اتفاقی بود که ممکن بود برایم رخ دهد.

برچسب‌ها: ماتس هوملس بایرن مونیخ دورتموند آلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

370 آخرین اسنایپر1393/06/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi