خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

واکنش اينستاگرامي علي عسگر

واکنش اينستاگرامي علي عسگر
ديروز اتفاقات عجيبي در پرسپوليس افتاد و دايي در رختکن با بازيکنان اين تيم خداحافظي کرد.بعضي از هواداران از بازيکنان خواسته بودند مقابل نفت مسجد سليمان بازي نکنند.

حمید علی عسگر یکی از بازیکنان این تیم به این اتفاقات واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرامش مطلبی نوشت. او در خصوص اتفاقات اخیر این متن را برای هواداران نوشت:

سلام،کسانی که ادعای غیرت می‌ کنید. کسانی که می‌ گویید اگر ما تعصب داریم اعتصاب کنیم و به خاطر علی دایی سر تمرین نرویم. یادم است در این 2 بازی اخیر در استادیوم علی دایی را هو کردید. منظورم همه هواداران نیستند اما تعداد زیادی بودید.چرا در شرایط سخت و روزهای بد تیم چیزی از حمایت تان از علی دایی نمی دیدیم؟ حالا نوشدارو بعد از مرگ سهراب شدید؟ غیرت به چی می‌ گویند؟

من 7 ساله در این تیم هستم. در این دو،سه سال اخیرتیم هایی بوده که پول بیشتری به من می‌ دادند ولی چون از بچگی در این تیم بزرگ شدم در پرسپولیس ماندم. نمی خواهم بگویم بازیکن خوبی هستم خیلی هم ضعیف هستم ولی این کار را کردم. حالا که علی دایی بعد از اخراج شدنش به رختکن می‌ آید ومی‌گوید از این به بعد با تمام وجود برای پرسپولیس بازی کنید. چرا بعضی ها می‌ خواهند کاسه داغ تر از آش می‌ شوند؟؟؟

علی دایی بخاطر عشق به پرسپولیس این حرف ها را زد. همه اسم ها می‌ آیند و می‌ روند ولی این پرسپولیس است که می‌ ماند.

در ایران شاید کمتر کسی مثل من علی دایی را دوست داشته باشد ولی وقتی علی دایی این حرف ها را می‌ زند یعنی پرسپولیس از خودش مهم تر است.

من حمید علی عسگر بازیکن پرسپولیس و عاشق علی دایی مثل تمام این سال ها با تمام وجود برای پرسپولیس بازی خواهم کرد چون در مکتب علی دایی پرورش یافتم و او به ما وجدان معرف یاد داده..

ای کاش همیشه هوادار واقعی باشیم.

برچسب‌ها: علی عسگر پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 5

299 44 فرهاد 7777771393/06/20

سیمرغ اسپرت: مرگ بر سیاسی مرتیکه وزغ

20 شهریور (16:23)


تاروم: لینک و لینک تو لیستن با 120000

20 شهریور (15:07)


قهرمان شهرری: دمتون گرم

20 شهریور (15:03)


والدیباس: تيمم باقيمت250هزارتومن بفروش ميرسد داراي9بازيکن+1500 6ميل سکه واکادمي جوانان بازيکن هاهم تکي فروشيه همه بالا200بازي

20 شهریور (14:03)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi