خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

آیا یوونتوس حسرت زازا را خواهد خورد؟

آیا یوونتوس حسرت زازا را خواهد خورد؟
این روزها، نام سیمونه زازا، به تیتر اول بسیاری از مطبوعات کشور ایتالیا تبدیل شده است. مهاجم بیست و سه ساله ای که مانند بسیاری از هم نسلان خود، یک شبه ره صد ساله را رفته است و توانسته از بازی در سری بی، به یکی از دو مهاجم اصلی تیم ملی ایتالیا تبدیل شود.

فوتبال زازا، همانند چهره اش، تغییرات زیادی را به خود دیده است. وی در سنین پایین تر، در آتالانتا و سمپدوریا پرورش یافت اما تحت تاثیر شرایط فوتبال ایتالیا که کمتر به بازیکنان جوان، بازی می رسد، نتوانست خیلی زود به سری آ برسد. در سمپدوریا، همیشه به زازا به عنوان یک مهره اضافی نگاه شد و او مجبور بود فوتبال خود را در تیم هایی چون یووه استابیا، ویارجو و آسکولی دنبال کند. البته زازا نا امید نشد و توانست با ثبت رکورد 18 گل در 35 بازی برای آسکولی، نشان دهد که چیزهایی در چنته دارد.

ظهور باشگاهی چون ساسولو در سری آ که با تفکر استفاده از جوانان به میدان می آمد، راه را برای بازیکنی چون زازا باز کرد. ساسولو بر خلاف یوونتوس، به درخشش این مهاجم جوان ایمان داشت. سران بیانکونری که معمولا سالانه به خرید مالکیت بازیکنان جوان در ایتالیا می پردازند، نیمی از مالکیت سیمونه زازا را با قیمت تنها یک میلیون یورو، از سمپدوریا خریدند. از همان ابتدا مشخص بود که تورینی ها بیشتر به سود فروش زازا فکر می کنند تا استفاده از توانایی های وی.

در آن سوی میدان، ساسولو توانست سمپدوریا را راضی کند که نیمی از مالکیت باقی مانده مهاجم جوان خود را به قیمت 2.5میلیون یورو بفروشد. آنها با تکیه بر توان بازیکنان جوان فوتبال ایتالیا توانستند به هدف اصلی خود یعنی باقی ماندن در سری آ برسند. سران ساسولو که به نظر می رسد در نقل و انتقال بازیکن، توان بالایی دارند، در روز نهم جولای و در حالی که کشور درگیر جام جهانی 2014 بود، 50 درصد باقیمانده مالکیت زازا را از یوونتوس به قیمت 7.5 میلیون یورو خریدند تا هواداران بیانکونری، از این اتفاق شوکه شوند.

با فروش فابیو کوالیارلا و میرکو ووچینیچ، در تمام فصل نقل و انتقالات تابستانی، یوونتوس به خرید یک مهاجم پنجم فکر می کرد، آن هم در حالی که می توانست زازا را به تیم خود بیاورد. تورینی ها پس از مصدومیت نسبتا شدید آلوارو موراتا و قابل اتکا نبودن سباستین جووینکو در بازی های بزرگ، شاید این فصل را با بحران مهاجم سپری کنند. دو بازی اول ملی سیمونه زازا برای تیم ملی ایتالیا، که با یک گل و نمایش درخشان وی همراه بود، هواداران یوونتوس را به این فکر انداخته است که چرا مهاجم جدید آتزوری، جایی در تیم آنها نداشته است. سران بیانکونری پیش از این، با فروش آقای گل ایتالیا و دیگر مهاجم تیم ملی، چیرو ایموبیله، موافقت کرده بودند. آیا بهتر نبود به جای سپری کردن یک ماه بی ثمر برای خرید امثال چیچاریتو یا سولدادو، از رفتن سیمونه زازا جلوگیری می شد؟

گذشت زمان، پاسخ این سوال را خواهد داد...

برچسب‌ها: سیمونه زازا یوونتوس ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

320 یوونتوس آتشین1393/06/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi