خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,703

هوملز: بایرن مونیخ به دنبال تضعیف رقبا است

هوملز: بایرن مونیخ به دنبال تضعیف رقبا است
به نقل از، متس هوملز در مصاحبه ای از سیاست های بایرن مونیخ در نقل و انتقالات انتقاد کرد و مخالفت خود را با بند بازخرید در قراردادها اعلام کرد.
هوملس در مصاحبه با سایت ترانسفرمارکت گفت: "می توانستم روی وجود این بند [بازخرید] در قراردادم پافشاری کنم اما به صورت عمدی مانع آن شدم و در 2012 قراردادم را برای 5 سال تمدید کردم. "

مدافع 25 ساله بروسیا دورتموند می گوید بایرن مونیخ از روی عمد برای باشگاهش مشکل آفرینی می کند. بایرن مونیخ با استفاده از بند بازخرید موفق شد سال گذشته ماریو گوتسه را با پرداخت 37 میلیون یورو به خدمت بگیرد. همچنین امسال پس از پایان قرارداد لواندوفسکی او را با انتقالی آزاد به مونیخ کشاندند و گفته می شود یکی از مشتریان اصلی مارکو رویس هم هستند.

هوملس در ادامه گفت: "باواریایی ها برای سال هاست که با ما مشکل دارند. در بازی همیشه شما به دنبال این هستید که حریف را ضعیف کنید و از اشتباهات آن ها استفاده کنید. بایرنی ها این کار را به صورت جدی دنبال می کنند و در مسئله افشاء بند خروج مارکو رویس توسط رومنیگه می توان این مسئله را دید.

"اگر بایرن مونیخ در سال 2007 با پرداخت 12 میلیون یورو برنو را نمی خرید من اکنون بازیکن این باشگاه می بودم. از این اتفاقات گاهی اوقات در فوتبال رخ می دهد، من عملا و به زور به سمت خوشحالی هدایت شدم. برای حرفه من این بهترین چیزی بود که اتفاق افتاد. "

برچسب‌ها: هوملز بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

206 اتلتیک گالاس1393/06/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi