خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سایپا
اتحاد سایپا
33
515

میلاد کرمانی : دو هفته دیگر برای سایپا به میدان می روم!

میلاد کرمانی : دو هفته دیگر برای سایپا به میدان می روم!
میلاد کرمانی هافبک تهاجمی تیم فوتبال سایپا تمریناتش را با این تیم شروع کرده و تا 2 هفته دیگر می‌ تواند برای نارنجی پوشان بازی کند.

کرمانی در گفت‌وگو با سایت فوتبال ایران در مورد طولانی شدن مصدومیتش می‌ گوید: من چند هفته پیش خوب شده بودم ولی متاسفانه در بازی دوستانه سایپا مقابل تیم‌ملی‌ جوانان دوباره مصدوم شدم. من برای بازگشت به میادین عجله کردم چون می‌ خواستم به تیم کمک کنم، از طرفی آقای جلالی هم منتظر بود تا برگردم ولی متاسفانه مصدوم شدم. اما الان شرایط خوبی دارم و تا دو هفته دیگر بازی خواهم کرد.

کرمانی در مورد وضعیت سایپا و آینده این تیم در لیگ‌برتر خاطرنشان کرد: خوشبختانه نتایج خوبی گرفتیم و می‌ توانیم در هفته های آینده بهتر از این نتیجه بگیریم و به رده های بالای جدول بیاییم. تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد و نظر شخصی من این است که می‌ توانیم جزو 6 تیم بالای جدول باشیم.

کرمانی در پایان در مورد وضعیت سایپا در خط حمله و فرصت هایی که این تیم از دست می‌ دهد خاطرنشان می‌کند: ما در هر بازی دو، سه موقعیت صددرصد و تک به تک را از دست می‌ دهیم که این موضوع قطعا به ضررمان تمام می‌ شود. مشکل سایپا در حال حاضر از دست دادن چنین فرصت هایی است و ما باید با تمرین بیشتر این مشکل را برطرف کنیم.

برچسب‌ها: کرج میلاد کرمانی بازیکنان ملوان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

541 T T Club1393/06/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi