خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,199

خليلي: رکورد 6تايي‌ها هيچوقت شکسته نمي‌شود

خليلي: رکورد 6تايي‌ها هيچوقت شکسته نمي‌شود
خلیلی در گفت و گو با خبرنگار "مستر90"، درباره جشن 6تایی ها نظرات جالبی را مطرح می کند. خلیلی می گوید: امروز 16شهریور تاریخ 6تایی هاست و این روز در تاریخ جاودانه شده و تا هزار سال دیگر هم این رکورد جابجا نمی شود. 6تایی ها بهانه ای است که پرسپولیسی ها تا آخر عمر برای استقلالی ها کری بخوانند. ما باید قدردان پیشکسوتان پرسپولیس باشیم و امیدوارم آنها همیشه سلامت و سربلند باشند چون باعث سربلندی پرسپولیس شدند.

خلیلی در خصوص حضورش در تمرینات پرسپولیس هم ادامه داد: من 5ماه به صورت انفرادی تمرین می کردم و شرایطم برایم سخت شده بود به همین خاطر تصمیم گرفتم در تمرینات سایپا یا پرسپولیس شرکت کنم. پرسپولیس را به خاطر اینکه از لحاظ رسانه ای مورد توجه بود و با علی دایی بیشتر رفیق بودم انتخاب کردم.من ازآقای دایی خواهش کردم که برای رسیدن به شرایط ایده آل در تمرینات این تیم شرکت کند و ایشان هم با کمال میل پذیرفتند. پا به پای بچه ها تمرین کردم، البته روزهای اول خیلی برایم سخت بود چون یک سال درچمن و با توپ کار نکرده بودم. حضور من در پرسپولیس صرفا برای بستن قرارداد نیست. این مسئله بستگی به نظر علی دایی دارد و من بیشتر می خواهم به شرایط آمادگی فوتبالی برسم. یکسال درگیری مشکلات خانوادگی بودم و به همین خاطر از شرایط ایده آل دور شدم. با حضورم در تمرینات ثابت کردم فوتبالم تمام نشده و می خواهم ادامه دهم و اینکه با علی دایی هیچ مشکلی ندارم. در سالی که من از پرسپولیس رفتم ایشان تشخیص داد من نباشم و من هم هیچ وقت خرده نگرفتم چون حق سرمربی است.

خلیلی در مورد مشکلات مالیاتی اش هم توضیحاتی داد: مشکل مالیاتی گریبانگیرم شده و ممنوع الخروج شدم حتی به خاطر مالیات زمان استیل آذین ماشین من توقیف شده و این قضیه مربوط به سال 89 است. آقای هدایتی به من قول داده بودند این مشکل من را حل کنند اما من هنوز جوابی نگرفتم. امیدوارم ایشان به عنوان یک پرسپولیسی مشکل یک پرسپولیسی دیگر را حل کند.

برچسب‌ها: پرسپولیس خلیلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

35 3

207 شیشتاییا21393/06/16

شیش تای 52: لایک کنید

16 شهریور (18:00)


من چه بدونم: بله 6تایی ها تا ابد هست

16 شهریور (17:41)


کلاش5700: دروازه بان میخوام قدرت بالای 300 روحیه و انرژیمهم نیست سر قیمت به توافق میرسیم خ پیام بدید.

16 شهریور (16:34)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi