خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,285

پیش نمایش آلمان - اسکاتلند

پیش نمایش آلمان - اسکاتلند
به گزارش اتحاد بایرن مونیخ مسابقات انتخابی یورو 2016 از امروز در سرتاسر قاره ی سبز اغاز خواهد شد و تیم ها برای رسیدن به مرحله ی اصلی رقابت ها با رقیبانشان مصاف خواهند داد.
اما در گروه D رقابتها امشب قهرمان فوتبال جهان باید در نخستین گامش به مصاف اسکاتلند برود.
این دیدار نخستین دیدار رسمی ژرمن ها بعد از قهرمانی مقتدرانه ی آن ها در جام حهانی و همچنین بعد از خداحافظی چندی از ستاره هایشان-لام،کلوزه و مرته ساکر-خواهد بود.
در تیم آلمان مارکو رویس فوق ستاره ی این تیم که جام جهانی را به دلیل مصدومیت از دست داد،بار دیگر به مرز آمادگی رسیده است و بعد از قرارگیری در تیم منتخب هفته ی بوندس لیگا اکنون بدنبال درخشش در عرصه ی ملی است.اما بازگشت رویس با خروج چندی دیگر از ستاره های ماشنافت به دلیل مصدومیت همراه بوده است.کاپیتان جدید آلمان ها باستین شواین اشتایگر،جولیان دراکسلر،مسئوت اوزیل و سامی خدیرا به طور قطع در این دیدار حضور نخواهند داشت و حضور متس هوملز هم در هاله ای از ابهام است.
آلمان ها در حالی پای به این دیدار خواهند گذاشت که چند روز پیش در دیداری تکراری با حریفشان در فینال جام جهانی با حساب 4-2 مغلوب شدند تا نگرانی ها از بابت تیم ناقص لو به سبب خداحافظی و مصدومیت بازیکنان افزایش یابد.
اما حتی آن شکست سنگین با ضعف آشکار دفاع تیم تحت هدایت لو همراه بود،باز هم بی شک آلمان ها از بالاترین شانس برای صعود مستقیم از این گروه و حتی قهرمانی در فرانسه هستند.

در سوی دیگر سرمربی جدید اسکاتلند-گوردون استراچان-امیدوار است تا بتواند با انجام یک بازی هدفمند و کسب حداقل امتیاز زمینه را برای صعود تیمش به مرحله ی نهایی مهیا سازد.اتفاقی که از سال 1998 تا کنون در هیچ تورنومنتی برای اسکاتلند رخ نداده است.
گراهام دورانس،اندی رابرتسون،اسکات براون و کریستف برا هم غایبان تیم مهمان در بازی امشب خواهند بود اما دارن فلچر هافبک مشهور تیم منچستر بعد از دوری حدود دو ساله از بازوبند کاپیتانی،با نقش جدید در تیم حاضر خواهد شد.
در مصاف آخر، ژرمن ها 4 برد و یک تساوی کسب کرده اند و اسکاتلند 3 برد و دو مساوی.
این دو تیم تا کنون 15 بار با هم مصاف داده اند که آلمان ها 6 بار برده اند و 4 بار هم شکست خورده اند.
در دیدار های رسمی آلمان تا کنون به اسکاتلند نباخته است و در دو دیدار آخر این دو تیم که در همین رقابت ها(انتخابی یورو)در سال 2004 بود، آلمان یک برد در خانه ی خود و یک تساوی در خانه ی حریف کسب کرده است.
این دیدار امشب ساعت 23:15 دقیقه در ورزشگاه وست فالن(سیگنال آیدونا پارک)استادیوم خانگی دورتموند برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها: انتخابی یورو 2016 آلمان اسکاتلند خبر ویزه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

165 وافی1393/06/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi