خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

مرزبان: سپاهان یک شماره بزرگ در آسیا است

مرزبان: سپاهان یک شماره بزرگ در آسیا است
سرمربی تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه همه می‌خواهند اولین شکست را به پدیده تحمیل کنند، گفت:‌ خیلی‌ها قبل از شروع فصل از تیم ما انتقاد می‌کردند ولی حالا خوشحالیم که شروع خوبی داشتیم.
علیرضا مرزبان در مورد پدیده مشهد که تنها تیم بدون شکست در لیگ برتر است گفت: این موضوع از چند زاویه قابل بررسی است. یک بخش به بحث انگیزشی بازیکنان ما مربوط می‌شد و آنها احساس خوبی بابت این شکست ناپذیری دارند و بحث دیگر هم به انگیزه تیم‌های مقابل مربوط می‌شود که جدا از بحث امتیاز گرفتن، دوست دارند پدیده را شکست دهند. در واقع الان همه تیم‌هایی که با ما بازی دارند می‌خواهند اولین شکست را به ما تحمیل کنند.

او ادامه داد: قبل از شروع فصل خیلی‌ها از پدیده انتقاد می‌کردند که بازیکنان خوبی نگرفته و فوتبال خوبی بازی نخواهد کرد ولی ما با شروع لیگ خوب نتیجه گرفتیم و خوشحالیم که به نظر بسیاری از کارشناسان، فوتبالی زیبا و مدرن را بازی می‌کنیم. ما الان باید دنبال جمع کردن امتیازهای مورد نظرمان باشیم تا به هدف ابتدایی خودمان برسیم و سپس دنبال یک جایگاه خوب باشیم.

سرمربی پدیده در مورد تقابل با سپاهان در هفته آینده گفت: بازی سختی داریم. شخصیت سپاهان از جایگاهی که این تیم در لیگ برتر دارد جدا است و آنها نه تنها در ایران یک تیم پُر افتخار هستند بلکه یک شماره بزرگ در آسیا محسوب می‌شوند. آنها برای امتیاز گرفتن به مشهد می‌آیند تا از این وضعیت خارج شوند ولی ما هم دنبال هدف خودمان هستیم و باید در مشهد ۳ امتیاز را بگیریم.

مرزبان در مورد تقابل با کرانچار و اینکه چه سورپرایزی برای همکار سابقش خواهد داشت تاکید کرد: من قبل از بازی کادوهای زیادی به کرانچار خواهم داد و مردم مشهد هم همیشه برخوردی بسیار مهربان با بازیکنان و مربیان تیم‌های حریف دارند. تقابل من با کرانچار حساسیت خاصی ندارد و همه باید جنبه‌های فوتبالی این مسابقه را در نظر بگیریم.

او در پایان در مورد اینکه چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی هستند گفت: به نظر من ۵ تیم مدعی هستند. استقلال، سپاهان، فولاد، تراکتورسازی و پرسپولیس مدعیان جدی هستند و قطعا در پایان لیگ در بین بالانشین‌ها خواهند بود. من معتقدم پرسپولیس به کورس بازخواهد گشت.

برچسب‌ها: پدیده سپاهان مرزبان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

102 پدیده درخشان1393/06/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi