خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

بارتزالی: رم قوی‌ترین رقیب یوونتوس است

بارتزالی: رم قوی‌ترین رقیب یوونتوس است
به گزارش فوتبال-ایتالیا، آندره آ بارتزالی در مصاحبه با تلویزیون باشگاه یوونتوس، در مورد فصل جدید و رقبای احتمالی گفت:

"آ اس رم فصل نقل و انتقالات فوق العاده ای را سپری کرد. آنها همچنین نایب قهرمان قصل گذشته هستند. رم ترکیب خوبی دارد و مطمئنا، قوی‌ترین رقیب ماست. سایر تیم های مدعی هم قدرتمندتر شده اند. اینتر با بازیکنان مهم و با تجربه ای قرارداد امضا کرده است. ناپولی طبق معمول در مارکت فعال بوده است. میلان با آمدن اینزاگی، تغییرات زیادی به خود می بیند."

"اینطور می گویم که دیگر نمی شود تیمی را دست‌کم گرفت. در فوتبال ایتالیا، همیشه چیز جدیدی رو می شود، همان طور که ما سه سال قبل در حالی قهرمان شدیم که هیچکس فکر نمی کرد فاتح اسکودتو شویم. ورونا فصل گذشته، سال خوبی را سپری کرد. لاتزیو هم فعالیت های خوبی را در نقل و انتقالات داشته است. باید ببینیم در طول فصل، چه اتفاقاتی می افتد. نمی توان گفت در آینده چه چیزی در انتظارمان است."

"امیدواریم که حداقل نسبت به سال گذشته، پیشرفت کنیم. پارسال نتیجه نا امید کننده ای بدست آمد. به خصوص اینکه دو سال قبل در لیگ قهرمانان، در مسیر خوبی قرار داشتیم و همه چیز توسط بایرن مونیخی تمام شد که بعدها، قهرمان اروپا شد."

"می خواهیم بهتر عمل کنیم و برای این هدف، باید از نظر روحی بهتر شویم. رقابت آسان نخواهد بود زیرا لیگ قهرمانان، تورنمنت بسیار سختی است. قرعه امسال؟ مطمئنا تیم هایی در این گروه وجود دارند که می توانند شما را گول بزنند. سال گذشته، به نظر قرعه آسانی داشتیم اما در اروپا، شما هیچوقت نمی توانید به تیمی اعتماد کنید."

برچسب‌ها: سری آ ایتالیا رم رقیب

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

234 یوونتوس آتشین1393/06/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi