خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

سپاهان خوب بازی کرد ولی نتیجه نگرفت

سپاهان خوب بازی کرد ولی نتیجه نگرفت
سرمربی تیم سپاهان اظهار کرد: تیم سپاهان در نیمه دوم فشار آورد ولی نتوانست از دفاع چند لایه ملوان عبور کند که بخش عمده این موضوع به دلیل نبودن بازیکنان اصلی تیم سپاهان است.

وی تصریح کرد: طی هفته‌های گذشته شجاع خلیل زاده، علی حمودی، مهدی شریفی، علی کریمی، رحمان احمدی، جواهیر سوکای و هادی عقیلی را نداشتیم که تعدادی از آنها مصدوم، تعدادی محروم و تعدادی دراختیار تیم ملی امید هستند.

سرمربی تیم سپاهان تصریح کرد: امروز با ورود احسان حاج‌صفی یک پویایی به تیم اضافه شد، هر چند که در نیمه دوم وارد زمین شد، ولی توانست چندین موقعیت حمله ایجاد کند.

کرانچار در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری فارس مبنی بر عدم آمادگی رسول نویدکیا در تیم سپاهان اضافه کرد: تا جایی که به بازی رسول نویدکیا مربوط می‌شود مدتی است که وی دچار بحران شده و خوب بازی نمی‌کند و کارهایی را که از او می‌خواهیم به خوبی انجام نمی‌دهد، اما رسول نویدکیا در دوره‌های تمرین پیش از فصل خیلی خوب بازی می‌کرد و من امیدوارم هر چه زودتر بحرانش را طی کند و به همان رسول نویدکیای سابق تبدیل شود.

وی در خصوص نحوه داوری نیز افزود: یکی دو مسابقه است که داورها خطا یا پنالتی‌های سپاهان را نمی‌گیرند و تیم ما در این زمینه متضرر می‌شود.

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به صحنه مشکوک به پنالتی محوطه هجده قدم تیم ملوان گفت: من فکر می‌کنم بازی کردن با دست در محوطه هجده‌قدم به هر شکلی که باشد پنالتی خواهد بود و تعجب می‌کنم چرا داور این موضوع را ندید.

کرانچار اظهار کرد: بازیکنان ما در بازی مقابل سپاهان خیلی خوب بازی کردند، ولی در بازی بعد از آن مقابل نفت تهران یک باخت بدی داشتند که آن بازی نتیجه غرورشان بود ولی نتایج ضعیف چند هفته اخیر به علت نبود بازیکنان اصلی‌مان است.

کرانچار ادامه داد: اینکه برخی از منتقدان معتقدند که بازیکنان سپاهان روحیه بازی تیمی ندارند و بیشتر به تک‌روی علاقه نشان می‌دهند اشتباه است، چرا که ما در تمرینات‌مان به بازیکنان تأکید می‌کنیم که همکاری تیمی داشته باشند، ولی وقتی بازیکنان در شرایط گلزنی قرار می‌گیرند، تمرکز خودشان را از دست می‌دهند که همین امر باعث ناتوانی آنها در گلزنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از تماشاچیان در پایان بازی خواستار برکناری وی شدند، افزود: تماشاچیانی که نتیجه مناسب میل‌شان نباشد ابراز نارضایتی می‌کنند و این یک امر طبیعی است، ولی ما باید بدانیم که طی چند هفته گذشته با تمام بضاعت‌مان بازی کردیم و اشتباهات فردی یا تاکتیکی باعث نتیجه نگرفتن تیم سپاهان نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بازی تیم‌های سپاهان و ملوان انزلی از سری بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور امروز عصر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان انجام و با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

برچسب‌ها: کرانچار سپاهان نتیجه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 2

211 طبس کلاب1393/06/13

بایرن بی رقیب: اه گیلکای خر شانس سژاهان باید می برد بابا کرانچار رو بیرون کنید

14 شهریور (14:56)


مهساشیطون1378: حیف شدشانس اوردملوان

14 شهریور (14:09)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi