خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,579

ابراهیمی: تراکتورسازی نسبت به پرسپولیس برتری فنی دارد

ابراهیمی: تراکتورسازی نسبت به پرسپولیس برتری فنی دارد
ناصر ابراهیمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، تقابل دو تیم مدعی و پرهوادار قرمز فوتبال کشور را مهم خواند و اظهار کرد: بدون تردید این بازی یکی از مهیج ترین بازی های لیگ برتر است و سابقه دیدارهای قبلی دو تیم نیز این موضوع را آشکار می کند.

وی با اشاره به بررسی های خود از شش بازی قبلی تراکتورسازی و پرسپولیس، گفت: تراکتور تیم خوب، دونده و بسیار باانگیزه ای است که تا به حال تنها یک شکست مقابل پدیده در مشهد داشته است که البته در این بازی تراکتور در فرم طبیعی خود نبود.

ابراهیمی افزود: تراکتورسازی از هافبک های دونده و جنگنده ای برخوردار است که برگشت به عقب های بسیار سریع و بهتری نسبت به حریف تهرانی خود دارد که می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد.

وی ادامه داد: در عین حال این تیم تبریزی در قسمت دفاع با مشکلاتی مواجه است که باید دفاع های کناری بیشتر به مدافعان میانی کمک کرده و آنها را پوشش دهند، ضمن اینکه مهاجمان تراکتورسازی بسیار سریع و زهردار هستند.

مربی پیشین پرسپولیس درباره وضعیت این تیم نیز گفت: پرسپولیس با برد هفته قبل مقابل صبای قم تا حدودی از بحران روحی و روانی خارج شد و به لحاظ انگیزه نیز در وضعیت خوبی قرار دارد که این می تواند جدال هر دو تیم را بسیار مهیج و دیدنی کند.

ابراهیمی با بیان اینکه فردا روز مهمی در فوتبال کشور است، گفت: به نظرم فردا حداقل 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر می شوند که نیمی از این تعداد به طور قطع هوادار تراکتورسازی خواهد بود که همین امر بر هیجان و حساسیت این بازی مهم می افزاید.

وی، با اشاره به موطن اصلی خود، اظهار کرد: خون من آذری است و هر دو تیم برای من اهمیت دارند و زمانی که هنوز تراکتور به لیگ برتر صعود نکرده بود ما در پرسولیس همراه علی پروین بارها اعلام کرده بودم طرفدار آذربایجان هستیم.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه فوتبال دوستان و هواداران هر دو تیم انتظار دارند فردا بازی جذاب و زیبائی را مشاهده کنند، گفت: علی دائی و رسول خطیبی که جزو مربیان جوان کشور به شمار می روند باید در این دیدار توانائی های فنی خود را رو کنند و با ارایه فوتبالی تهاجمی تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی را راضی نمایند.

وی اضافه کرد: با گذشت شش هفته از لیگ برتر دیگر بهانه ای برای عدم هماهنگی و خستگی در تیم ها پذیرفته نیست.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به سئوالی مبنی بر نتیجه این بازی در سرنوشت مربیان، گفت: من به تمامی مدیران باشگاه توصیه می کنم به هیچ عنوان تا نیم فصل دست به تغییرات در کادر فنی نزنند.

ابراهیمی افزود: اگر در بازی فردا پرسپولیس نتیجه را واگذار کند نباید مسئولان این تیم انگشت اتهام را به سمت دائی ببرند چون این بازی یکی از 30 بازی لیگ برتر است و نباید مثل عرب ها با یک نتیجه دست به تغییر مربی بزنیم.

وی اضافه کرد: حتی اگر در بازی فردا پرسپولیس شکست خورد باید علی دائی همچنان به کار خود ادامه دهد.

دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی فردا /جمعه/ راس ساعت 18 و 50 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران براگزار می شود.

تراکتورسازی با 13 امتیاز در رده دوم و پرسپولیس با هفت امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.

برچسب‌ها: فوتبال لیگ برتر تراکتور صالحی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

331 تیراختور اذر1393/06/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi