خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,122

دنی آلوس: این آخرین فصل من در بارسلوناست

دنی آلوس: این آخرین فصل من در بارسلوناست
مدافع برزیلی بارسلونا عنوان کرد در پایان فصل بارسلونا را ترک می‌کند.

دنی آلوز
دنی آلوس مدافع برزیلی بارسلونا که در جام جهانی ۲۰۱۴ نیز برای کشورش به میدان رفت، عنوان کرد در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد و این فصل اخرین فصل حضور او در این تیم است.

آلوس برزیلی ماه گذشته اعلام کرده بود دوست دارد در بارسلونا بماند و نمی‌خواهد این تیم را ترک کند. اکنون با توجه به بالارفتن سن این بازیکن و درخواست مسئولان باشگاه، آلوس در پایان فصل از جمع بارسلونایی‌ها جدا می شوند.

دنی آلوس ۳۱ ساله درباره شرایطش در تیم بارسلونا گفت: از ماندن در بارسلونا راضی‌ام ولی این فصل آخرین فصل حضور من در جمع بارسلونایی‌هاست. صحبت‌های زیادی با مسئولان باشگاه داشتم و تصمیم گرفتم تا در پایان فصل جاری از جمع بارسلونا جدا شوم. ما فصل گذشته نتوانستیم به عنوان مهمی برسیم و به همین خاطر انگیزه داریم که در این فصل جبران کنیم و دوباره بارسلونا را به قهرمانی برسانیم. برای همین می‌خواهم در این تیم بمانم، اما باید با لوئیس انریکه درباره شرایطم صحبت کنم.

دنی آلوس در سال ۲۰۰۸ از تیم سویا به بارسلونا پیوست و در این تیم به شانزده قهرمانی دست یافت. او در بازی‌های نخست برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به میدان رفت، اما در دو بازی آخر توسط اسکولاری نیمکت نشین شد.

آلوس درباره جام بیستم گفت: جام برای ما به بدترین شکل ممکن به پایان رسید. اصلا انتظار نداشتیم که به این شکل در پایان جام عمل کنیم. زندگی همین است. دوست داریم که مردم برزیل فکر کنند که ما با تمام وجود در جام بازی کردیم. اکنون ما این جام را پشت سر گذاشته‌ایم و می‌خواهم با قدرت در تیم باشگاهی‌ام فعالیت کنم.

آلوس در پایان درباره محرومیت سنگین لوئیس سوآرس هم تیمی جدیدش گفت: فکر می‌کنم اتفاق‌های دیگری نیز بوده که فیفا می‌توانست وارد آن شود، اما این کار را نکرد. برای من محرومیت لوئیس سوآرس کمی عجیب بود، اما خوشحالم که چنین بازیکنی را در تیم‌مان داریم.

بارسلونا در دو بازی خود در فصل جدید لیگ اسپانیا توانست برابر تیم‌های الچه و ویارئال به برتری برسد و تنها تیم فصل جدید لیگا باشد که هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

برچسب‌ها: دنی آلوز بارسلونا اسپانیا لالیگا برزیلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

139 36

708 مستر ایگرگ1393/06/12

علی مسی: از ارسنال بهترین گزینه برای جانشینیش برلینه هم جوونه هم اینده دار تو فاز هجومی از دنی هم بهتره

27 ارديبهشت (16:04)


زیبای آسمان: دلمون واست تنگ میشه

24 خرداد (20:04)


.کلاه قرمزی.: ننههههههه

13 شهریور (13:56)


افتخارآذربایجآن: لینک قمت توافقی.پیام بدید

13 شهریور (11:21)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi