خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,567

خطیبی در گفتگو با مهر: شرایط تراکتورسازی برای دیدار با پرسپو

خطیبی در گفتگو با مهر: شرایط تراکتورسازی برای دیدار با پرسپو
به گزارش خبرنگار مهر، تیم تراکتورسازی تبریز که خود را برای دیدار بزرگ هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برابر پرسپولیس تهران آماده می کند، امروز سه شنبه و فردا تمرینات خود را پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و خبرنگاران برگزار خواهد کرد.

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تائید این خبر اظهار داشت: تمرینات ما پس از بازی جمعه گذشته برابر نفت مسجد سلیمان، از روز یکشنبه آغاز شده و ما در این تمرینات کارهای تاکتیکی برای بازی این هفته برابر پرسپولیس را مرور می کنیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر بازیکنان به لحاظ روحی روانی و جسمانی شرایط ایده آلی دارند و تمرینات ما طبق برنامه و به خوبی در حال اجراست.

خطیبی عنوان کرد: ما برای دیدار با پرسپولیس آماده می شویم و امیدواریم که بتوانیم از این بازی خارج از خانه سه امتیاز را گرفته و سومین برد متوالی تراکتورسازی را رقم بزنیم.

وی افزود: از هواداران می خواهم که تراکتورسازی را در این دیدار حمایت کنند و من مطمئنم که تعداد هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی بیش از تعداد هواداران پرسپولیس خواهد بود.

دیدار تیم های پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز از چارچوب بازی های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 18:50 روز جمعه 14 شهریور در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد.

هم اکنون تیم تراکتورسازی تبریز با 13 امتیاز از شش بازی پس از تیم 15 امتیازی استقلال در رده دوم جدول جای گرفته و تیم پرسپولیس از همین تعداد مسابقه صاحب هشت امتیاز است و در خانه هفتم قرار دارد.

برچسب‌ها: تراکتور تراکتور سازی خطیبی مصاحبه لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 1

403 تیراختور اذر1393/06/11

ریئل مادرید: فروش نقدی فوری.فیروز اقبال و سورنا شمس و مهرشاد یاشار و لهراسب آصف و اردشیر همت رو گذاشتم تو لیست فروش.کف سکه.رمزدار.

8 فروردين (00:29)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi