خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,205

پنجعلي: همه در پرسپوليس پول گرفته‌اند

پنجعلي: همه در پرسپوليس پول گرفته‌اند
اولين پيروزي براي بازيکنان پرسپوليس کافي بود تا گلايه هاي آنها در مورد عدم دريافت مطالباتشان رسانه اي شود. گلايه هايي که بازخوردهاي فراواني را به همراه داشت.
پیروزی بر صبای قم در ورزشگاه خانگی این تیم کافی بود تا بازیکنان پرسپولیس بلافاصله بعد از بازی گلایه های خود را در مورد عدم دریافت مطالباتشان را مطرح کرده و مدعی شوند که اسپانسر و باشگاه هیچ پولی در اختیار آنها قرار نداده است. این در حالی است که پیگیری های انجام شده و گفت‌وگو با برخی مسوولان رده بالای باشگاه حاکی از آن است که تمام بازیکنان پرسپولیس از ابتدای فصل تا به امروز بین 100 تا 500 میلیون تومان دریافتی داشته اند.
اما با توجه به اینکه هنوز مطالبات فصل قبل خود را دریافت نکرده و چک هایشان نقد نشده به همین دلیل تمام دریافتی هایی که این فصل از باشگاه داشته اند را به پای مطالبات فصل قبل خود زده اند، همین مساله باعث می شود تا آنها در مصاحبه های مختلف مدعی شوند که باشگاه بابت این فصل ریالی به آنها پرداخت نکرده است. طبق ادعای این مقام مسوول و برای تایید این مساله او این سوال را مطرح می کند که اگر باشگاه پولی این فصل پرداخت نکرده چرا بازیکنان جدید پرسپولیس از بی پولی گلایه نکرده و مدعی نشده اند که طبق قرارداد پولشان را نگرفته اند. این ادعا در کنار آخرین مصاحبه حمیدرضا سیاسی که صراحتا اعلام کرده کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس بیش از 9 میلیارد تومان دریافت کرده اند به خوبی نشان می دهد که بازیکنان پرسپولیس دریافتی های خوبی از باشگاه شان داشته اند. جالب ترین نکته اینجاست که علی دایی و دستیارانش کوچکترین اظهارنظری در مورد عدم دریافت مطالباتشان نداشته اند. آن هم در حالی که با شناختی که از دایی وجود دارد او در مواجه با چنین مشکلاتی معمولا کوتاه نمی آید. محمد پنجعلی نیز صبح امروز در گفت‌وگو با مستر90 تایید کرد که تمام بازیکنان پرسپولیس دریافتی داشته اند اما نمی داند این دریافتی ها مربوط به این فصل است یا فصل گذشته.

برچسب‌ها: پرسپولیس پرسپولیس تهران پنجعلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 1

174 پرسپولیس86862841393/06/11

تاروم: بازیکن جوان و دوپا لینک

11 شهریور (13:44)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi