خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پیکان
اتحاد پیکان
39
524

منصوریان: رحمتی بهترین بازیکن میدان بود

منصوریان: رحمتی بهترین بازیکن میدان بود
سرمربی تیم نفت تهران گفت: امروز روز مهدی رحمتی بود و او در کنار اینکه بهترین بازیکن میدان بود یک امتیاز شیرین را برای پیکان به دست آورد.

علیرضا منصوریان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: از عملکرد بازیکنانم به شدت راضی هستم. آنها تمام مسائل فنی را لحظه به لحظه اجرا کردند اما درخشش مهدی رحمتی واقعا یک امتیاز شیرین را برای پیکان به دنبال داشت. او بهترین بازین میدان بود و چند فرصت صددرصد از ما گرفت.

وی ادامه داد: میانگین سنی تیم من ۲۳ سال است و این یعنی من تیم امید را در اختیار دارم اما با این حال از لحاظ تاکتیکی بچه‌هایم عالی عمل کردند ولی متاسفانه باز هم فرصت‌سوزی داشتیم. در ایجاد موقعیت خوب کار می‌کنیم اما در زدن ضربات آخر و رسیدن به گل مشکل داریم. قطعا در طول هفته‌های آینده روی این موضوع بیشتر تمرکز و تمرین خواهیم داشت.

سرمربی تیم نفت عنوان کرد: در این بازی به خاطر میزبانی باید سه امتیاز را می‌گرفتیم اما به دلیل درخشش مهدی رحمتی امتیازات تقسیم شد. در هفته‌های آینده قطعا بهتر بازی می‌کنیم.

منصوریان در مورد مردود اعلام شدن دو گل نفت در این بازی گفت: به خودم این اجازه را نمی‌دهم که در مورد داوری صحبت کنم. اجازه دهید این موضوع فتح بابی باشد تا ما از این پس بیشتر به داورانمان احترام بگذاریم آنها نیز ممکن است اشتباه کنند ولی داوران این بازی از بهترین‌های ایران بودند.

برچسب‌ها: مهدی رحمتی علیرضا منصوریان نفت تهران پیکان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

329 شاهینته1393/06/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi