خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

عنایتی: هر چه سنم بالاتر می‌رود بیشتر گل می‌زنم!

عنایتی: هر چه سنم بالاتر می‌رود بیشتر گل می‌زنم!
تیم پدیده این روزها با نتایج خوبش خیلی ها را شگفت زده کرده است.این تیم با شکست راه آهن توانست خودش را به مکان سوم جدول برساند تا فعلا تیم شگفتی ساز لیگ لقب بگیرد.
رضا عنایتی مهاجم با تجربه این تیم و برترین مهاجم تاریخ لیگ برتر در مورد نتایج خوب پدیده به خبرنگار سایت فوتبال ایران می گوید:« به جرات می توانم بگویم که همه تیم پدیده را دست کم گرفته بودند. چون تازه وارد بودیم هیچ کسی روی تیم مان حساب بازنکرده بود. خوشحالم که ثابت کردیم آن تیم ضعیف و دست پا بسته ای که پیش بینی کرده بودند نیستیم.
او ادامه می دهد:« البته این تازه اول راه است. نباید مغرور شویم و به واسطه اینکه به مکان سوم جدول رسیده ایم در ادامه به اصطلاحی مسابقات را شل بگیریم. اگر می خواهیم مثل اسم تیم پدیده باشیم، باید به روندی که در پیش گرفته ایم ادامه بدهیم. البته کسی از ما توقع مدعی شدن را ندارد و همین باعث می شود تا با تمرکز بیشتری مسابقات را دنبال کنیم. پدیده این فصل می تواند شگفتی ساز شود و قدرتش را به همه ثابت کند.»
عنایتی با گلزنی برابر راه آهن، تعداد گل های زده اش در لیگ برتر را به عدد 132 رساند. این بازیکن در این رابطه می گوید:«نمی دانم چرا هر چه سنم بالاتر می رود انگیزه ام برای گل زدن بیشتر می شود و خودم را گلزن تر از قبل می بینم. عنایتی هیچ وقت از گلزنی خسته و اشباع نمی شود. هیچ وقت دنبال رکورد زدن و این حرف ها نبودم و شاید همین باعث شده تا همیشه برای گل زدن آماده باشم. چون حواسم را فقط معطوف بازی ام کرده ام و بس! وقتی به تعداد گل هایم نگاه می کنم، روحیه می گیرم. اما باز هم به اینکه رکورد زده ام فکر نمی کنم.»
این بازیکن به اشاره به بازی برابر راه آهن می گوید:« همه بعد از این بازی گفتند که چون خط دفاع راه آهن ضعیف بود و شیث اشتباه کرد ما به سه گل رسیدیم. کمتر کسی بود که از بازی خوب ما تمجید کرد.آیا در دیدار های گذشته هم اشتباهات حریفان ما را به پیروزی رساند؟ چرا نمی خواهند قبول کنند که تیم با پتانسیلی هستیم؟ می خواهیم در بازی های آتی هم به پیروزی برسیم تا ببینیم این بار برد تیم مان را به حساب چه چیزی خواهند گذاشت.»

برچسب‌ها: پدیده عنایتی شیث راه آهن شگفتی رکورد گلزنی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 0

228 لک لکهای آنفیلد1393/06/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi