خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,674

خشم هواداران فوتبال در آلمان از انتخاب رونالدو

خشم هواداران فوتبال در آلمان از انتخاب رونالدو
آلمانیها امیدوار بودند یکی از دو عضو باشگاه بایرن مونیخ یعنی آرین روبن یا مانوئل نویر حائز این عنوان شوند.

اما ظاهرا 54 خبرنگاری که در این انتخاب شرکت کردند، نظر دیگری داشتند. باوجود اینکه تیم ملی پرتغال در جام جهانی اخیر حضور ناموفقی داشت و در مرحله گروهی از گردونه رقابت‌ها حذف شد، اما از نگاه خبرنگاران درخشش رونالدو همراه با رئال مادرید آنقدری خیره‌کننده بود که جایزه به او تعلق بگیرد.

مانوئل نویر نیز فصل بسیار موفقی را با بایرن مونیخ پشت سر گذاشته بود و موفق شد فوتبالیست سال آلمان لقب بگیرد. این دروازه‌بان 28 ساله در بازیهای ملی هم خوش درخشید و در قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی برزیل نقش مهمی ایفا کرد.

ولفگانگ نی‌یرزباخ رئیس فدراسیون فوتبال آلمان گفت: "اگر دست من بود، بدون تردید نویر را انتخاب می‌کردم. البته او مردانه این تصمیم را پذیرفته است و شکایتی ندارد."

ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه بایرن نیز گفت: " نویر قهرمان جهان شده؛ یعنی بالاترین عنوانی را که در فوتبال وجود دارد، کسب کرده است. افزون برآن او در درون دروازه آلمان درخشش فوق‌العاده و تحسین برانگیزی داشت. روبن هم بهترین نمایش را در میان هافبک‌های جام جهانی ارائه داد. ایکاش یکی از این دو انتخاب شده بودند."

برچسب‌ها: رونالدو آلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 1

193 رده اولی ها1393/06/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi