خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت‌ م.سلیمان
اتحاد نفت‌ م.سلیمان
27
1,072

باقری‌نیا: تیم‌ها فرصت تمرینی کمی دارند

باقری‌نیا: تیم‌ها فرصت تمرینی کمی دارند
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: متاسفانه با توجه به فشردگی مسابقات تیم‌ها خیلی فرصت تمرین کردن ندارند.

عبدالمجید باقری‌نیا اظهار کرد: پس از بازی با گسترش فولاد که بازیکنانمان عملکرد خوبی داشتند، از نظر روحی – روانی در شرایط خوبی هستیم.

وی با اشاره به فشردگی مسابقات گفت: متاسفانه به دلیل فشردگی مسابقات خیلی فرصت تمرین کردن نداریم که این تنها برای ما هم نیست. به هر حال در این شرایط فرصت ریکاوری و تمرین نیست. در هر صورت با این شرایط سعی کرده‌ایم که شناخت خوبی از تراکتورسازی پیدا و آن را به بازیکنان منتقل کنیم. در تمریناتی که داشتیم روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کرده و امیدواریم بازیکنانمان مانند دیدار گذشته، هم خوبی بازی کنند و هم دنبال گرفتن نتیجه خوب باشند.

وی افزود: تراکتورسازی تیم خوبی است و در فاز تهاجمی نیز بسیار خوب است ولی مانند بیشتر تیم های لیگ برتری ما در فاز دفاعی مشکلاتی دارد و تقریبا در تمام بازی های گذشته گل دریافت کرده است. به هر حال برای این دیدار برنامه‌ریزی کرده و باید ببینیم تا چه حد موفق می‌شویم برنامه‌هایمان را پیاده کنیم و حریف را تحت تاثیر خودمان قرار دهیم.

باقری‌نیا در خصوص مشکلات مالی تیم نیز گفت: هنوز کسی به ما در این زمینه کمکی نکرده است. حتما مسوولان ما فکر می‌کنند فوتبال هم مانند پروژه‌های نیمه تمامی است که باقی مانده. قطعا نمی‌دانند هر سه امتیازی که در فوتبال از دست می‌رود، دیگر قابل برگشت نیست و امیدوارم متوجه این موضوع باشند و اگر قرار است کاری انجام دهند، زودتر انجام دهند. پنچ هفته قبل قرار بود قسط اول بازیکنان داده شود، به نظر شما پنج هفته زمان کمی برای صبر کردن است؟ فردا وارد هفته ششم مسابقات می‌شویم ولی بازیکنان ما هنوز پولی دریافت نکرده‌اند که اصلا خوب نیست. هنوز ریالی به کسی داده نشده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: انتظارمان این است که تماشاگران ما شرایطمان را درک کنند و بدانند ما در چه شرایطی تیمداری می‌کنیم. آنها باید به ما کمک کنند و اگر این کار را انجام ندهند همین وضعیتی را هم که داریم از دست می‌دهیم.

وی در ادامه با بیان این‌که تیم ما کم‌تجربه است، گفت: این یکی از مشکلات ما است و البته هر بازی نسبت به دیدار قبل بهتر می‌شویم. خوشبختانه مهاجم برزیلی ما روز یکشنبه هفته آینده به ایران می‌آید و آزمایشات پزشکی‌اش را انجام می‌دهد و پس از تایید آزمایشات کارت بازی‌اش صادر خواهد شد.

برچسب‌ها: نفت مسجد سلیمان تمرین گسترش فولاد تراکتور سازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

235 آنتوان گریزمن1393/06/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi